【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

融入周志文家中 劉佩玥講爛Gag:證明我好入屋

發佈時間: 2020/05/28

劉佩玥(Moon)與周志文的緋聞傳足多時,雖然二人一直沒有承認戀情,但日前Moon被拍到獨自上周志文屋企。昨日Moon出席活動時,直認不時上男方的家,更自認生得可愛,所以與男方父母相處融洽。

劉佩玥與鄧佩儀等一班《降魔的2.0》演員,昨日到九龍灣派口罩及防疫物品。Moon在前晚播放的一集《降魔的2.0》中,飾演女鬼「啤啤」的她,終於與父母陳嘉輝、溫裕紅解開心結,Moon更在劇中假結婚完成父母心願,三人演出獲觀眾大讚相當感人。Moon昨日說:「之前睇劇本已經感動到喊,我同爸爸媽媽一齊睇呢集,我媽咪都睇到眼濕濕。」

問到劉媽媽的心願是否想女兒快點出嫁?Moon說:「屋企人從來無催我,相信好多媽咪都唔想個女咁快就嫁,我都想有多啲時間陪媽咪。」提到Moon日前被拍到上緋聞男友周志文家,她大方承認說:「由細到大去朋友屋企,都係好正常嘅事,我去玩同傾偈啫。」孤男寡女共處一室?她否認說:「絕對唔係孤男寡女,佢(周志文)父母都喺度嘅,其實去朋友屋企好正常,唔使放到咁大,我都成日去阿康(周志康)屋企,同阿康囡囡一齊玩。」

自誇「長輩甜心」

談到Moon經常出席周家的家庭聚會,看來已融入對方家中,她笑說:「其實我同佢哋屋企人都好熟,我去過好多男女同事屋企,個個屋企都好融入,證明我真係好入屋囉。」問周志文父母對她印象如何?她扯開話題說:「我外形咁可愛,好多長輩都鍾意我,同埋可能我屋企都有老人家,所以我識得同年紀大嘅人相處,我人見人愛。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏