【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張振朗有劇出 洗脫「地獄黑仔王」污名

發佈時間: 2019/07/16

張振朗昨日為新劇《包青天再起風雲》進行宣傳,對於受「安心出軌」事件拖累,接連兩套有份演出的新劇都被抽起,他表示︰「依家終於有劇出,真係望到頸都長。」

張振朗、胡定欣、譚俊彥及曹永廉等昨日為《包》劇造勢,張振朗透露上一套劇已是兩年前的《踩過界》,亦坦言曾為兩套劇出不到街感到不開心,但否認嬲到爆粗。他表示︰「我淨係諗今年係咪犯太歲。上天自有安排嘅,已經過咗去喇,依家置諸死地而後生。(網民叫你「地獄黑仔王」?)係咪可以洗脫呢個稱號?呢個名係我偶像張家輝喺電影入面個朵,幾得意。」

至於譚俊彥透露下周一到雲頂開騷,會帶女兒前往看騷,他說︰「呢排成日同個女一齊練歌,但佢唔會上台。媽咪都會去,佢當年喺雲頂做過騷,我部分學費都喺度嚟。」至於劇中飾演陳世美的黃子恆,早前的桃色事件令形象插水,問可擔心演負面角色難翻身?他表示︰「唔驚,觀眾識分嘅,鬧都係觀眾睇得投入。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏