【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【心酸對話】30年屋邨髮廊難敵貴租將結業 熟客婆婆:我都要入老人院

發佈時間: 2019/03/25

本港近年來有不少小店因「捱唔住」貴租而結業,街坊情亦漸漸被現實沖淡。有網民日前到一間在寶琳屋邨經營了30年的髮型屋剪頭髮時,目擊一名熟客婆婆向老闆指自己即將入老人院,對方亦回應指因難敵貴租,準備於9月結業。網民大感心酸,遂在網上討論區「連登」分享此事,「打咗咁長都預冇乜人睇,但純粹想講宜家呢個社會真係好悲哀。」

婆婆入老人院 髮型屋將結業

樓主以「頭先剪頭髮 聽到老細同個熟客傾計好心酸」為題發文稱,自己已光顧該髮型屋數年,日前她等待剪頭髮時,看到老闆與一名前來剪髮的婆婆聊天:

婆婆:「我就快搬喇,之後都來唔到探你。」
老細:「婆婆,我都做到九月唔做喇,租金太貴都係頂唔住喇。」
原來個婆婆幫襯咗好多年
但下星期要去搬去住老人院 因為屋企冇人可以照顧佢
老細繼續講:「婆婆,妳臨搬嘅前一日過來揾我,星期幾都冇所謂,我幫妳洗個頭,唔收妳錢!妳幫襯咗咁耐,我都唔捨得妳。妳去到老人院都好嘅,有人煮野妳食、照顧妳,但妳記住去到要郁多啲呀,唔好剩係瞓喺度。」
婆婆聽到好開心,話:「多謝你呀!」
老細又話:「多咩謝呀,我多謝妳就真。」

婆婆:不想住老人院

「聽聽下真係好心酸。」樓主指出,她聽到婆婆稱自己不想住老人院,「但香港畀長者嘅支援又真係做唔到啲咩,可能你話有得住老人院都好過排極都冇位,但講真,有仔有女,有住咗好耐嘅屋企,可能只係差咗個人煮飯俾自己,睇住自己,邊有人想去住老人院?」其後,當婆婆的女兒來接婆婆時,老闆再次提出免費洗頭一事,「但個女答:『睇下有冇時間帶佢來啦,未必有時間。』政府又理唔到班老人家,仔女就為賺錢生存而忙到冇時間。望住個婆婆,真係會好心酸。」

老闆:租金太貴做唔住

樓主續指,髮型屋老闆向她解釋了要結業的原因,「佢話:『做唔住喇,租金太貴。12月先過期,所以未傾個租金,但隔離間補習社傾咗要加40%喇。你唔加我都未必做得住,你再加租我更加唔駛做,唯有做埋呢幾個月試下搵過個地方。老實講,我都差啲頂唔住(想喊),最傷心係聽到婆婆話等我精神好啲,我返來探你呀!我一諗到佢有心來探我,我都冇得做,嗰種感覺我唔識講,真係好唔舒服。』」她認為,該屋邨商場有點舊,人流亦不算太多,「但都加40%,真係就算有心做都無奈地要放棄」;就算做開街坊生意,與熟客之間有感情,但大財團都不會理會,「於是就愈來愈多有人情味嘅地方要逼住消失」。

最後,她希望大家可以多些關心長者及支持小店,「我知我喺度呻都冇乜用,但如果身邊有為生存好努力、對人好嘅老人家,可以嘅話就關心多啲佢哋,照顧一吓佢地。又或者有啲良心小店,可以就支持下,唔係等到上晒電視話就執先去打個卡。」

網民:社會好病態

此事引來網民熱議,不少人亦大為感觸,「舊鋪仔買少見少」、「一直剪頭髮幫襯舊式舖,人情味同個感覺都好舒服」、「最慘就係細鋪越執就得返連鎖野可以幫襯,連鎖越好生意開得越多,加租就更誇張」、「連鎖店帶來方便,但永遠畀唔到人情味」、「個社會最令人心酸嘅係,所有明明應該心酸嘅嘢大家都睇到麻木晒」、「樓主好簡單一個case已經可以睇得出好多個社會議題同埋呢個香港社會有幾病態」。另有網民指出,如果家中無人照顧,長者入老人院是無可厚非,亦未必是壞事,但批評本港老人院質素太參差是問題癥結所在。