【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

愛女天韻激似亞男 祖藍︰估唔到DNA輸畀太太

發佈時間: 2019/03/19

王祖藍與太太李亞男前晚為囡囡Gabrielle搞百日宴,並公布女兒的中文名叫王天韻,寓意她是「天上嚟嘅音樂」。至於小天韻的樣子愈大愈似媽媽,祖藍更指女兒在同齡BB中算係高。不少網友讚祖藍一家三口超幸福;更喜見小天韻乖巧又可愛!

王氏夫婦前晚假迪士尼樂園酒店筵開40席,為Gabrielle舉行百日宴,不少圈中好友都前來到賀,包括蔡少芬一家四口、何超蓮、苟芸慧、方力申、薛家燕等。Gabrielle雖然全晚要跟現場眾多賓客合照,但全程未有扭計,表現合作。祖藍席間更自爆︰「我拍緊《你咪理,我愛你!》嘅時候,阿女只要一聽到戲入面嘅音樂,就會踢佢媽咪個肚。我覺得佢係天上嚟嘅音樂,所以個名叫做王天韻。」

身高贏在起跑綫

祖藍之後與太太結伴受訪,他感恩女兒愈大愈似太太︰「初初BB出世時未收水,好似我咁一PAT嘢。後來佢收水,我日日都祈禱似我老婆,結果愈嚟愈似我老婆,我覺得係神迹嚟。」他戲言自己的DNA都好強,但估唔到仍輸給太太。身旁的亞男即笑指丈夫應感激她,祖藍聞言亦向太太施冧功︰「好多謝你呀!王家因你而改變!醫生仲話我個女喺同齡嘅BB嚟講,100個小朋友有90個都畀佢矮,算係高嗰班!」

撰文︰Steven

協力︰Terri

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon