【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

慈善個唱網上直播 Eason︰盡地一煲搞大佢

發佈時間: 2018/10/23

陳奕迅(Eason)與DUO團隊將在本周六(27日)於中環海濱摩天輪舉行音樂會,由於音樂會屬慈善性質,不設售票,Eason為免無飛在手的樂迷失望,決定屆時在YouTube及Facebook等網上平台免費直播,實行好歌齊齊聽。

陳奕迅將於本周六舉行《eason and the duo band - L.O.V.E. is L.I.V.E.》音樂會,由於大部分門票只招待11個青少年慈善機構,加上現場只有1,600座位,Eason跟公司商量後,決定屆時在自己的官方FB、官方YouTube頻道,以及商台FB等全程直播音樂會,讓樂迷安坐家中亦能欣賞個唱。

Eason表示事前已與YouTube及Facebook方面溝通,希望屆時直播順利,他笑說:「我哋一早向有關方面申請,條水管整粗啲,到時網上流量暢順啲,畢竟係第一次做直播騷,無論如何都會盡地一煲,搞大佢!」

邀請彭國柱睇騷

提到屆時為配合直播,要增添拍攝隊伍,問到慈善騷成本多少?Eason說:「唔知,無睇條數,唔會幾千萬啦。其實今次搞騷好開心,就算病咗都照做,27號無得改期!」他表示當晚六時開騷,預計唱兩小時。另外,早前Eason邀請偶像、前無綫新聞主播彭國柱睇騷,他笑說:「我畀咗四張飛佢,但佢只係拎兩張,真係好正!」

撰文:Pauline

編輯:李潔盈

美術:招潤洪