【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

港孩撞到人哋成褲餸汁唔道歉

發佈時間: 2018/09/12

{{hket:inline-image name="kid12092018.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

小朋友品德的養成,有賴家中長輩的教育。有女網民在網上討論區以「今日學識咗一句可以用嚟做免死金牌嘅說話」為題發文,指日前下午經過港鐵站大堂,有位小朋友拎住飯盒跑來跑去並把她撞到,令其褲上濺滿餸汁。然而,小朋友及同行伯伯未有道歉,伯伯更表示「唔係同小朋友計較呀」,令她不禁氣憤地稱:「小朋友大晒咩!」

小朋友與伯伯疑似玩「捉伊因」

樓主表示,該名小朋友疑似與伯伯在地鐵站玩「捉伊因」,「我已經左閃右避,但係個港孩都撞咗埋我度,倒到我成條褲都係餸汁」。當她仍在發呆時,伯伯「已經嚟料」反斥「 小姐,你行路唔帶眼嘅」,她於是回答道:「 吓,我已經嘗試避開,但係你個小朋友自己撞埋嚟喎。我成條褲污糟晒。」未料,對方竟然反駁:「人哋係小朋友,你唔係同佢計較呀?」

小朋友不願道歉

樓主續指,小朋友此時已在閘機下面爬入閘,伯伯扮去追他而走開,惟臨走前仲要加多句「依家啲後生」,「聽到呢句真係火都嚟,忍唔住勁大聲話:『點都好過依家啲港孩,撞完人整污糟人地條褲都可以就咁走咗去!』」二人爭吵引起途人圍觀,而小朋友可能見風頭火勢,爬出閘攬實伯伯對腳,伯伯只好悔氣地說:「姐姐話你唔小心撞到佢喎,同姐姐道歉啦。」不過,小朋友並無理會。

「小朋友大晒咩!得罪講句,十個港孩有九個都係廢老縱出嚟。」樓主認為,如果不對小朋友加以教導,任由他們橫行霸道,長大後也會有問題。

網民:細個唔教大咗點教

此事引來大批網民熱議,不少人留言撐樓主,「細個唔教,大咗你點教」、「一啲禮貌都無」、「自己唔管好個細路仲鬧人」、「啱,我唔會同個小朋友計較,但會同教到佢咁嘅家長計較囉」。另有網民分享遇上「怪獸家長」及「港孩」的經歷,「我之前都試過搭鐵個時俾個細路女係咁踢,佢老豆就扮晒嘢咁話佢2句」、「有啲細路好鍾意踩張櫈,跳嚟跳去,啲阿爸阿媽又係唔X理」。唔知大家又有冇遇過呢?

 

圖片來源:網上圖片