【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃翠如做媒人 唐詩詠擇偶唔要似蕭正楠

發佈時間: 2018/07/17

感情生活Dry了一段時間的唐詩詠,連好姊妹黃翠如也為她着急,表示要做媒人介紹男仔。不過詩詠揚言唔心急拍拖,更笑指對方千萬不要以蕭正楠做人辦,相當搞笑!

唐詩詠及湯怡昨日到尖沙咀出席時裝活動,剛拍完劇集《白色強人》的詩詠,日前去廣州拍攝飲食節目,但竟突然失聲,在鏡頭前幾乎收不到音。詩詠笑言︰「試過食開聲藥,又飲燉檸檬,咩方法都試過都係唔得,但一返到香港就無事。」

提到詩詠跟洪永城甩拖至今仍然單身,詩詠只說︰「等下啦,我都無人追,仲等緊朋友介紹。本來想試用App去識朋友,但本身都係慢熱嘅人,所以都係決定由朋友介紹。」她表示好友翠如BB答應做媒人,可惜一年來都沒有真正介紹過︰「千祈唔好搵蕭正楠做藍本,我驚認錯人呀!」問到另一好姊妹田蕊妮可有好介紹?她大讚阿田老公杜汶澤識煮飯,又正又有內涵。

湯怡落閘避談洪卓立

同場的湯怡月花過萬元買衫,雖然她有自己的衣帽間,但買得太多,也令同住的媽媽投訴。男友洪卓立可有意見?她卻避談說:「唔講咁多,低調啲好,講到悶。(講結婚?)呢兩個字從未喺腦海中出現過,依家要專注事業。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏