【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

白色情人節 詩詠苦無回禮對象

發佈時間: 2018/03/14

唐詩詠(Natalie)昨日出席美容產品發布會,一向看來皮膚好好的她,自爆多年前拍劇曾經試過曬傷皮膚,最後用了很多錢去做美容及修復皮膚。

昨日穿上大露背裙的Natalie表示,很久之前出現過皮膚問題。「細個唔識護理,拍劇出外景又唔識得搽防曬,結果曬傷咗,令到原本正常嘅皮膚都變敏感肌膚,成塊面紅到一撻撻,又滿面玫瑰痤瘡,花咗幾年時間先慢慢修復,仲要成日敷mask。」

接受自己不完美

問她可有考慮過微調?Natalie口快快表示︰「唔知調邊!(係咪覺得好完美?)咁又唔係,如果塊面可以細啲,對眼大啲就好,不過我會接受自己嘅不完美。(唔想喺街見到個樣好似倒模?)我好怕痛,做除斑機少少痛已經好盡。」問到現在皮膚改善了,是否不用再去做美容?她笑言都仍要保養,有少少問題就要好像搵男友一樣要「快狠準」處理。

今日是白色情人節,女方在情人節收到心儀對象的禮物趁機會回禮表達意思,Natalie不忘幽自己一默︰「情人節我都無收到男仔送禮,又邊有對象回禮啫?」

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

美術:梁政敏