【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

西貢隱世童夢雪糕店

發佈時間: 2023/09/13

踏入初秋,吃一些甜點潤一潤,心情也會更愉快;特別是情侶拍拖,一杯落足5球Movenpick雪糕的甜品,二人同食,愛意甜膩到濃得化不開,共譜一段浪漫的秋日戀曲。

西貢海鮮街附近新開一間隱蔽雪糕店,主打Chill Cup雪糕杯,款款造型Fancy之外,最吸引是每杯毫不吝嗇落足5球Movenpick雪糕,再飾以各種色彩繽紛的Toppings,唔好話小朋友,大人見到都想食。

小店由年輕媽媽Jennifer主理,深明小朋友的需要,於是將小朋友喜愛的元素融合一起。首推是小女孩見到實冧冧豬的粉紅色調呍呢嗱士多啤梨杯,放有Movenpick最為經典的士多啤梨雪糕和呍呢嗱雪糕,配以粟米脆片、士多啤梨果肉、棉花糖、士多啤梨蝴蝶結曲奇和德國蝴蝶脆餅,少女感十足。

配料選擇夠豐富

當然也不乏為大朋友而設的抹茶意式奶凍雪糕杯,雪糕上有滿滿的紅豆、麻糬粒粒、綠茶曲奇,甜而不膩,抹茶控要試。

配料超過15款,包括爆爆珠、多款水果肉、脆脆餅、德國蝴蝶脆餅、爆炸糖、德國熊仔糖、棉花糖、曲奇、Oreo餅碎等。其他靚靚Chill Cup雪糕杯仲有果味十足的荔枝青檸檸檬口味、人見人愛的曲奇朱古力口味,也少不了港人最愛的芒果熱情果口味。

Chill Chill@449

地 址︰西貢西貢大街21號地舖

營業時間︰星期一至四12nn - 6pm、星期五至日11am - 7pm

美術︰梁政敏

西貢隱世童夢雪糕店

梵高的星空(左)、情竇初開 $58/樽︰打卡Mocktails,前者用上荔枝、青檸、士多啤梨、梳打、蝶豆花調製,味道清爽;後者用檸檬、士多啤梨、七喜調製,酸甜開胃。

西貢隱世童夢雪糕店

清新菠蘿冰 $68︰以菠蘿蓉加冰製成Smoothie,配上旺寶雪條、菠蘿、爆炸糖,夠晒大堆頭!

西貢隱世童夢雪糕店

荔枝青檸檸檬雪糕 $78︰用上荔枝雪糕、青檸檸檬芭菲組成,味道清新酸甜,飾以德國蝴蝶脆餅、棉花糖、爆炸糖和德國熊仔軟糖。

西貢隱世童夢雪糕店

曲奇朱古力雪糕 $78︰有齊Oreo雪糕、朱古力雪糕、Oreo碎、牛奶曲奇、脆脆餅,味道香濃,口感豐富。

西貢隱世童夢雪糕店

小店以外賣形式為主,經過西貢海鮮街不妨買杯消消暑。