【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

公審車長「無同情心」唔等大肚婆 人夫反被鬧:成車人等你一個?

發佈時間: 2019/05/16

如果遇到以下情況,各位男士會點做?一名男網民日前在網上發帖公審一名九巴車長沒有同情心,指他趕上巴士時,因其孕妻「行得慢差幾步先到」,而要求車長等一等,但遭對方拒絕;他為此大動肝火罵車長,對方才肯開門等其孕妻上車。不過,樓主並未得到一眾網民的支持,更反被網民斥責自私:「要成車人等你一個,唔會覺得唔好意思?」

樓主:車長沒有同情心

樓主日前在Facebook群組「North District 北區」發帖,指自己未見過「有咁差嘅九巴佬」,一點同情心都無,「我2100喺廣華醫院站搭270A,我老婆係孕婦,我行快幾步,上咗車,我老婆行得慢,差幾步先到,一上車司機即刻關門,同我講唔等得。」

車長:要等喺站等

樓主於是向車長指出妻子有孕,「就到等一陣」,車長聽罷回應指「要等喺站等,唔係車等人」,「我罵佢先好勉強等多幾秒,等到我老婆上車」。至粉嶺花都廣場落車時,樓主更將車長的面容、名字、車牌等資料拍下,再放上群組公審。

網民:公道自在人心

此事引來網民熱議,不少人直言「公道自在人心」,「要成車人等你一個,唔會覺得唔好意思?」、「老婆大肚,正常男人都會叫個老婆唔好跑,唔好追巴士」、「個老婆大肚都唔扶實佢行自己走去追巴士先」、「唔好話司機等唔等先,點解佢唔等埋自己老婆先?」

樓主反被公審刪帖文了事

另有網民認為,車長「等埋係人情,唔等係道理」,「的確有司機唔等人,但如果樓主老婆有喜,就預鬆啲時間唔好搞到行程咁趕,一係就搭的士,一係就等下一班」、「又一個以為大肚婆就大晒的家庭,係要坐就你早啲去巴士站,要幾十人等你一個老婆,人哋成家人喺屋企等緊返屋企呀」。未知是否因公審車長不成反被網民公審,樓主目前已將帖文刪除。