【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【血的提醒】放工逼港鐵斗零踭變武器 港女著涼鞋被踩腳爆血

發佈時間: 2019/04/30

港鐵車廂在上下班時段都會出現「逼爆」情況,就連背囊、高踭鞋等都會變成「大殺傷力武器」。一名女網民今早在Facebook群組「將軍澳」發帖,指自己上班逼港鐵期間,因著涼鞋而被一名著「斗零踭」的女乘客踩損腳,當場鮮血直流。她希望藉此提醒大眾,著涼鞋搭地鐵時要格外小心。

「其實係想提一提著涼鞋既人,喺搭地鐵時留意下身邊有冇人著斗零踭!」樓主在帖文中表示,她昨晚放工後從荔枝角搭港鐵到將軍澳,惟途經深水埗站時出事,「喺深水埗站畀隔離位國內女子,佢可能講嘢時太興奮一踩(其實係個踭插住刮住啲肉)⋯⋯我第一時間望下隻腳,見出少少血,望住佢,佢見我望住佢,另外有位乘客望住佢,佢先知我標緊血。」

{{hket:inline-image name="MTR3004201910.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

該名女乘客得知踩到人後,立即從袋中拿出一支「消毒藥水」出來,欲噴向樓主傷口,「(佢用個透明樽裝住啲透明水)我話不用啦⋯⋯佢係要噴,我再用手擋話:不用啦!另一個乘客叫住佢唔好噴,盞噴咗仲衰⋯⋯」其後,樓主在太子轉車時,發現隻腳「濕濕地」有異,「一望,流血流到鞋又有,腳板底又有,好在遇到個女仔幫我即場用急救用品洗傷口(我估佢係醫護人員),好在雪中送碳,所以提一下大家著涼鞋要留意⋯⋯留意。」

{{hket:inline-image name="MTR300420192.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

此事引來網民熱議,不少人表示同情,同時亦認為斗零踭「殺傷力」強勁,「畀佢用斗檸跟(斗零踭)踩中一嘢,就算正常鞋夠保護,以一個成人重量踩落嚟都痛到X街」。

此外,亦有網民認為大眾的危機意識不足,「多謝你個有血有淚分享!其實鞋都係飾品之一,有時候襯衫都真係忽略咗安全性呢一點」、「涼鞋其實不太建議去較遠地方穿著......特別香港行人路不少較狹窄,即是(使)公眾運輸工具都易人多,涼鞋保護性不足」。