【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

膠布加滴藥油就可以好瞓啲?強嫂教你點樣解失眠

發佈時間: 2019/04/12

大家好啊,又係我強嫂時間!大家最近夜晚瞓得好唔好啊?哎,我呢啲人到中年總係有幾日瞓得差少少,瞓得差真係好影響我第二日打理家務嘅心情㗎!話說早幾日,我上網見到有個中國軍醫話如果想瞓得好啲,試下喺膠布上面加幾滴藥油,再貼喺腳板底上面就可以幫助入睡。呢個方法我真係第一次聽,搞到我都心思思,好想知!

平時啲膠布最多就係受傷消毒後用嚟做個保護,我呢個活咗XX年嘅靚媽都從未聽過呢個方法!呢個軍醫又好似講到好神奇,雖然我就未試過,但我都決定要問下我老友,林醫師嘅睇法!

林醫師話佢行走呢個中醫界江湖咁多年,從來未聽過將膠布加幾滴藥油黐喺腳板底上,可以幫助入睡。佢估計,應該因為加咗藥油,而嗰藥油有行氣活血嘅功效,所以對入睡有幫助啦!

嗱,唔好話我下下都要認叻啦!真係凡事都要求真㗎!呢個方法Work 唔Work呢,就見仁見智啦!有我強嫂喺度,就梗係請教啲專家幫手醒我幾招啦︰

1.藥材浸腳法
材料︰荊芥、薄荷、夜交藤、半楓荷、防風、冰片 (各15克)
做法︰好簡單!用個煲湯袋入起晒所有材料,煲約20分鐘之後用嚟浸腳,幫助入睡。
小貼士︰林醫師話可以加個哥爾夫球落去,一路浸腳一路刺激個穴位

2.飲碗靚茶
新加甘麥大棗茶
材料︰浮小麥 5錢、南棗 3枚 (剪碎)、麥冬 2錢、大甘草 2片、熟棗仁 3錢
做法︰將啲材料加落茶包袋,用熱水焗30分鐘

伸延閱讀︰鼻鼾救星係杞子?

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/