【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

廁所尿味 可用剃鬚膏嚟辟味?【強嫂家務小知識】

發佈時間: 2019/02/22

大家好!又係我強嫂!唔知大家屋企有幾多個男人呢?嗱!我唔係講衰嘢啊!早排上網見到有個外國師奶因為廁所太大陣尿味,將成個廁所都搽滿晒剃鬚膏,就係為咗辟味!睇到呢度,我真係感同身受!我絕對好明白屋企嗰兩件男嘅痾尿痾到周圍都係嘅感受,真係好臭!

作為入得廚房出得廳堂嘅我,保住個屋企乾乾淨淨絕對係我做人嘅宗旨!我又點可以畀屋企有臭味呢?貪得意拎強哥啲剃鬚膏搽下個廁所,"吱"咗幾下就發現唔對路!一支剃鬚膏都起碼要$35-$40 啦,洗個廁所幾下就冇晒...就算幾辟味都唔work啦!

所以話呢幾時都係識人好過識字啊!即刻諗起我閨蜜Winnie,佢本身就係做家務助理導師, 問佢點樣辟厠所味就最啱啦!Winnie 話可以用棉花沾啲漂白水,鋪係有尿液或者有味嘅地方,再唔係就用熱水溝埋梳打粉同白醋刷下個廁所都得!呢啲方法啊,加加埋埋都唔洗$35-$40啦!

{{hket:inline-image name="keung.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

各位姊妹,如果你用晒老公枝剃鬚膏嚟洗廁所,浪費啲錢又要再買多枝。倒不如用啲天然啲嘅方法去辟味,儲多少少私己錢仲好啦!

(嗚謝資深家務助理導師Winnie Cheung提供資料)

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/