【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【Lunch Time】含住啖飯湊客反被投訴 打工仔大呻「食飯都係錯」

發佈時間: 2019/02/27

打工仔忙了一個朝早,好不容易捱到午休時間,都會趁機休息一會。但近日有接待處職員抱怨,指自己早前午休時曾忙到含着一口飯處理客人問題,未料反被對方投訴食相難看、一邊食飯一邊工作不專業,令她深感無奈及憤怒。

在某公司接待處工作的網民「多啦美」向Facebook專頁「西客之道 HIspitality Secret」投稿,指自己平日一般在午休時間,都會留在座位用膳、休息,「所以一到午休我都會mute左個電話(其實都會見到個電話狂閃),講真食飯你俾人抖下啦」。有一天,一名客人在午休時間撳鐘,「唉,呢啲都無得唔開。補充:我當時係食緊飯,含住啖飯都照開門照跟」。

未料過了一星期後,多啦美的部門主管收到一個電郵投訴,內容大概是「你哋前枱同事嘅食相非常之難睇,一邊食飯一邊做嘢好唔專業」,「Dept head話俾我睇吓笑吓,亦都幫我解釋咗係食飯時間我無錯。我心諗你俾人話你樣衰你笑唔笑得出?」多啦美最後在文末「情緒大爆發」,抱怨道:「呢條友係咪痴X線㗎?午飯時間我大條道理唔做公司嘢,幫你跟仲投訴我,仲話我食相難睇?最神奇係當時佢嘅表現係無異樣,只係好無禮貌老X奉咁……而家我係咪可以去你公司投訴你影響市容呀!……真係躺着也中槍,地底級小薯食飯都係錯!」

此事引來網民熱議,不少人對樓主的經歷表示同情,「啲人真奇怪!人地食緊飯都幫你做,係咪應該覺得唔好意思,甚至感恩呢?」、「其實投稿嘅樓主係可以扮晒嘢唔開門比個客囉!佢阻住人哋私人休息時間仲好意思侮辱人哋!」、「將心比己你自己食飯個客叫你即刻返公司覆佢,你又會唔會呀」、「好多人都好鍾意少少嘢就投訴」、「下次棟個牌喺門口,午飯時間,不作招待,話之佢撳爆鐘」。不過,亦有網民認為樓主是「揀錯位食飯」,「選擇得唔出街食飯,又要留喺接待處,就已經代表緊一間公司的第一印象」。