【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

荒謬!夜晚食薑 等於食砒霜?

發佈時間: 2019/01/25

前排有人搵我寫吓嘢,想叫我Share吓啲心得喎!難得可以賺吓私己錢,又可以將自己嘅智慧教吓大家,我梗係唔會托手踭啦💸!!

講返正題先,前幾日我去接強仔放學聽到班家長喺度討論「晚上食薑 如食砒霜」,話夜晚陰氣重,唔好補陽喎!聽完真係嚇到我個心離一離呀!

最近天氣咁凍,我晚晚飲杯薑茶先瞓,而家話我知我晚晚食砒霜?傻咗咩!都唔知佢地班人喺邊度聽返嚟㗎!我呢啲咁醒嘅梗係即刻搵老友問吓係咪真啦!

我個中醫朋友話我知,根本冇啲咁嘅事,仲叫我可以放心食,唔會中毒咁話。咪就係!係人都知薑好嘢嚟架嘛!平時蒸魚我都照加薑,咪又係食到啲仔女肥肥白白。你哋唔自己分析吓,應該好似我咁得閒睇多啲書,活到老學到老嘛!講真,我老公強哥咁愛我都係因為我有眼光喳!(你見我揀強哥做老公就知啦) 

嗱!咪話我唔教精你丫😏,多啲留意吓我個page,一定學到好多嘢㗎💡

(嗚謝 中大中西醫結合醫學研究所客座副教授林冠傑 提供資料)