陳淑蘭
陳淑蘭

發呆當reboot

發佈時間: 2023/11/09

發呆當reboot

去完日本高野山吸靈氣,返香港中途路經台北,順便去埋有無比強大地穴能量嘅南港公園。荷蘭生物科學家亞柏(Jaap Van Etten)證實,台灣土地蘊含著極高的能量,甚至比世界知名的美國能量城亞利桑那州瑟多那市(Sedona)的能量更高。

「台北南港公園」能量數據驚人,地穴能量,可以減輕病痛,平衡身心靈,成為咗另類療法的觀光勝地!而我就決定去公園區內感受、見識一下三個天然能量場域最巨大嘅特別空間結界坐吓冥想吓。先唔好挑戰佢係咪真係磁場爆棚,公園內風光無限好,有山、有湖、有森林,佔地高達11.8公頃,園內有中國風的古橋垂柳、青山綠水;有運動風的跑道、球場、單槓......即使只是單純欣賞岸邊隨風搖曳嘅柳樹,樹影婆娑,倒映湖面,池塘內水鴨悠遊自在,如詩如畫,亦令人著迷。

{{hket:inline-image name="6.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(作者提供圖片)

繁忙嘅生活中,每日會遇到好多事情,時時喺我哋不經意間......

「能量、磁場」出現不平衡嘅狀態。即係我哋有時會形容自己「無energy」。當失衡情況出現,我哋可以好似部手機咁,將接收咗太多數據或不再用嘅record,熄一熄機,當reboot完,電話又重新能量滿滿去運行了。

調整能量,可以喺生活空檔中多接觸大自然、小動物,或去一個令你放鬆嘅地方獨處一下,發吓呆,都可以幫自己增強energy。人與天地時刻都在交換能量,接好去壞,平衡心思,自然通達無礙。「知止而後有定,定而後能靜,靜而後能安,安而後能慮,慮而後能得。」每個人嘅磁場都有一種釋放同吸收嘅功能,好嘅頻率震動,可以洗滌身心減少負能量。

當你嘅頻率處於低層次嘅時候,你就會被干擾;當你頻率提高時,就會感到喜悅平靜,同時亦能吸引正能量,散發美好嘅磁場!所以我而家已經充滿力量,係一個Wonder Woman了!Yes!

(本欄逢星期四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭