【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【愛心醫護】江華仔陳耀淙離家隔離 幾星期冇見父母 麥潔文為佢打氣 痛心剖白心聲

發佈時間: 2020/04/24

新冠肺炎疫情肆虐,江華與麥潔文的囝囝Bryan陳耀淙身為醫院內科(胸肺科/呼吸科)護士,雖然心中害怕,但仍自願去隔離病房工作,負責照顧確診病人,希望於醫院戰鬥,回家亦會即時入房自我隔離,保護父母。當時麥潔文表示以他為榮,江華仲留言話會跟Bryan一同面對。不少網民都大讚這家人好偉大:「多謝江華kitman教出一個咁好嘅仔,無私奉獻」、「真係好值得驕傲,好有愛心」等。

(相關新聞:乖仔做護士入隔離病房工作 麥潔文唔擔心:我引以為榮)

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(江華微博圖片)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(麥潔文微博圖片)

不過日前(23日),麥潔文接受新城電台訪問就表示Bryan最近已搬離屋企,放工直接到政府安排給醫護的酒店暫住,所以她與江華已有幾個星期沒見過兒子:「視像過1、2次,多數都係WhatsApp,但佢好忙,唔會成日覆到。佢話好辛苦,我話唔緊要,你後生要捱吓。」

被問到臨近母親節會否一同食飯慶祝,麥潔文就話不可能,因為Bryan 5月初才會被調出隔離病房,但之後還要自我隔離14日,到時已經5月尾,不過她也沒有介懷,更稱母親節每年都有,現在疫情更重要,更直言感到擔憂:「佢做嘢緊要啲,母親節年年有,但疫情唔係。佢雖然可以調出Dirty Team,但如果唔夠人手又要繼續做。我經常都叫佢小心啲、加油,我好多朋友都有問候佢,幫佢打氣。其實唔止我個仔,所有醫護人員都好辛苦,而我哋咩都做唔到。不過香港算好好,防疫意識好高。」

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(麥潔文微博圖片)

另外麥潔文表示自從1月由美國返港後,曾經買不到口罩及廁紙,後來自我封鎖,沒有上堂教唱歌、亦沒有外出食飯或約朋友。最近,她開始有限度咁上堂,但學生人數由以往4、5個減至只有2個學生,坦言不夠交租金:「收入少咗,唔夠交租,業主都好好肯減租2個月,之後要再傾,大家都好明白,業主都要靠租金為生,大家一人行一步。」同時,兩公婆所有演出都要暫停,她原定8月的演唱會,因為疫情加上經濟下滑,所以決定取消;至於老公江華原定6月同顏聯武開騷,現時也要延期。

麥潔文又話:「我依家好似洗盡鉛華咁,好少機會扮靚,同老公日日留喺屋企做吓運動。」她最後提醒大家惟有日常做好個人防疫,減輕醫護工作負擔就是最好的支持。

 

 

撰文:張芷晴
責任編輯:楊安莉