【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【抗疫新規】拒戴口罩被職員逐出快餐店 霸氣大媽發難反擊:你報警啦

發佈時間: 2020/04/01

新冠肺炎疫情在全球持續肆虐,早前政府實行抗疫新措施,限制食肆座位數量及餐桌距離,同時規定所有顧客在非進食時必須戴口罩,不過仍有市民拒絕遵守。前日(3月30日)有一名無戴口罩的大媽進入快餐店後被拒後,更發難爆粗,狂罵職員近1分鐘。

一名網民前日在Facebook 群組「香港突發事故報料區」發帖,指在早上約8時,在深水埗一間快餐店內遇到一名無戴口罩的大媽,有職員上前拒絕其入店內。在片段中,大媽稱自己只是一時忘記戴口罩,「費時落返去吖嘛,買廿零蚊早餐。」

隨後,有職員指無戴口罩就不能進店內,大媽立即發難反擊:

「我而家入咗嚟,你吹咩?你拖我出去囉,你報警啦!」

有職員表示會報警,惟大媽仍然霸氣表示:「閂閘啦,拉閘啦,做嚟做咩?」期間更有食客不值其所為,指罵大媽;不過大媽仍然懶理,繼續破口大罵。當有另一名食客加入戰團幫口,大媽更稱:「我唔戴口罩關佢咩事啫?」

不少網民留言批評大媽無賴野蠻,「啲人成日以為自己夠惡就贏,就可以唔使講道理」、「唔戴口罩仲咁多野講」、「識搶口罩,唔戴口罩」、「就係多得呢啲自私精,害人害己」。

撰文:潘迦晴

最新口罩供貨消息:

【不斷更新】口罩最快明日有貨 各大商戶最新供貨詳情