【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

叫「半熟」牛排變「一面生一面熟」 網民笑爆話:酒店冇錯呀!

發佈時間: 2019/05/27

牛扒生熟程度人人喜好不同,但以下這種牛扒相信大部分人都難以接受。一位網民投訴日前在澳門的酒店餐廳嘆「A級和牛」晚餐時,要求牛扒「半熟」,服務員卻奉上一塊「一面生、一面熟」的牛扒,罕見「中伏」經歷令一眾網民笑爆。

該網民近日在Facebook群組分享,指最初感覺該酒店自助餐「幾抵」,遂約同好友前往一試,雖然食物味道「ok」,但事主批評上菜速度慢、長腳蟹不新鮮。而主打的「席切A级和牛」及「威靈頓酥皮牛柳」,店方卻在出菜一次後便無再補充。

隨後雖然再有牛扒「出爐」,事主批評是「全熟」及「鞋口」,於是向廚師要求:

可唔可以煎塊半熟的?

詎料,廚師竟煎出一塊「一面熟、一面生」的牛扒,令事主甚為氣憤,形容「咁嘅服務態度第一次見......仲要係酒店出品」、「去唔去食真係自己諗,畀錢買氣受」。

據事主提供的餐牌可見,該酒店的「最牛自助晚餐精裝牌」,每名成人收費288元,4人同行1人免費。該「半面熟」牛扒照片亦在網上群組瘋傳,「中伏」經歷令網民爆笑,又風趣地指:

「半熟呀嗎!酒店冇錯呀!真係一半熟呀,又唔係5成熟。」

有網民則表示,如不欲「中伏」便要學會正確叫牛扒的方法

blue (extra-rare):全生

rare:1成熟

medium rare:3成熟

medium:5成熟

medium well:7成熟

well done:全熟