【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【濫用殘廁】吸煙鬼混如開心樂園 失明人士怒轟:自私無良兼缺德

發佈時間: 2019/03/14

雖然不少商場及政府建築物都設有俗稱「殘廁」的「暢通易達洗手間」,但原來真正有需要的用家,卻面臨「如廁難」的問題!失明人士「麵包」昨日在其Facebook專頁「面包無眼睇」,發文怒轟殘廁經常被濫用,除了有人直接踩上廁所板外,更有人吸煙,甚至在廁所內「gathering」鬼混。麵包指出,他們一眾有需要人士因而被迫使用環境惡劣的殘廁,甚或等候良久也未能使用,令他們十分困擾。

「睇嚟麵包今日要大開殺戒,決議公開炮轟不當使用暢通易達洗手間即係俗稱殘廁!」麵包在文中表示,有一大班「又自私、又無良、又缺德」的人,經常濫用殘廁;而且,有人更是誇張,「有衰到貼地,比垃圾更垃圾嘅人:有啲不知所謂嘅人,貪方便就手,又唔肯俾錢租間房,喺裏面鬼混gathering,我哋呢班有需要用嘅朋友,要喺門外等你哋快樂玩到夠啦,我哋先有得去廁所呢個係乜嘢道理?」

{{hket:inline-image name="bread140320192.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

他續指,在殘廁內吸煙「蛇王」的人更是多不勝數,「有啲人喺裏面吞雲吐霧食煙,快樂過神仙,我哋真正用家入去逼住食二手煙都算啦,好多輪椅朋友因為嚴重疾病需要用呼吸機,呼吸系統比一般人差好多,對煙味特別敏感,呢種無奈辛苦有幾多個人會明白體會得到?」同時,亦有人直接踩上廁所板,「好多肢體傷殘嘅朋友手腳協調唔到,攞張消毒紙巾抹廁所板嘅能力都冇,有幾多人會明白?」由於被人濫用,「個廁所搞到地下又濕又滑,好似去咗溜冰場咁樣,對於我哋睇唔到嘅朋友,用步行架唔方便嘅朋友,好容易引起意外受傷,有幾多個人會諗到。」

{{hket:inline-image name="bread140320194.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

為避免殘廁再被濫用,現時部分殘廁均索性上鎖。雖然不方便,每次使用前都要先致電預約,但麵包指出,由於濫用歪風實在無法改變,「我同部份輪椅朋友都傾過呢個問題,我哋都要與時並進,既然都改變唔到,我哋寧願退而求其次暢通易達洗手間全天候上鎖,我哋寧願早啲打電話借用洗手間,好過個廁所變咗部份人嘅開心樂園,我哋用家就唔知點算。」

此事引來網民熱議,不少人表示支持麵包,認為問題值得社會關注,「殘廁應該留俾有需要嘅人」。同時,亦有人向麵包道歉,「Sorry,我試過在緊急情況下,女廁條龍長過水蛇春,迫住走左去殘廁解決」。對此,麵包表示:「其實呢同關愛座一樣,任何人都可以有權利用殘廁,唔通真係等到賴咩,最緊要我哋大家一齊有公德心自律,有需要一樣可以用,最多衡量下自己某情況下係唔係唔用殘廁唔得,如果緊急到一定要用嘅,係真係無可厚非嘅放心用啦,我自己全失明都係人,其他人一樣係人,好多嘢迫不得已大家都係明嘅,大家體諒大家啦!」