【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【淘寶水果】淘寶買芒果滿佈生猛寄生蟲 港婦斥果肉超酸腐爛發黑

發佈時間: 2020/08/31

夏天必吃的水果非芒果莫屬,不過有港婦近日透過淘寶網購芒果運港,卻發現果肉腐爛發黑,而且更藏有白色生猛寄生蟲。有果欄專家表示,內地水果運送至香港的時間較長,途中可能缺乏溫度控制,導致水果容易「焗熟」及撞爛。

有女網民今日(31日)在facebook專頁「淘寶開心share」分享指,自己在內地淘寶網購芒果,發現今次的芒果尺寸比上次大,但形容味道超酸,而且切開時果肉發黑,更有白色寄生蟲在果肉上蠕動。事主指,已聯絡淘寶網店,暫時網店答應會付起責任,又指家中還有其他芒果,但由於太生未熟,仍未適合食用,所以未知其他芒果是否一樣有蟲。

帖文引起大量網友留言,有網友指出女網民也有一定負責,「其實天氣熱,生果易爛係人都知..但點解仲係咁多人要搏呢?你搏佢唔爛唔緊要...但一爛就開post... 一爛就負評個賣家,有冇諗過係淘果個(即你自己)嘅問題呢?」、「集運變壞定係直寄香港變壞先?依家天氣咁熱好易焗壞」

水果專家:運港需3日 易將水果「焗熟」

「泰盛果欄」接受《晴報》訪問時表示,內地大型中轉倉和集運倉一般有溫度控制,加上國內運輸時間較短,因此水果「焗熟」的機會較低;然而,水果運送至香港,或需經多次轉運,小型中轉倉缺乏溫度控制,加上運輸時間長達2至3日,令水果容易「焗熟」及撞爛。

她指出,雖然這類水果價錢較便宜,但水果易變爛,最終平均每個成本,與在本地水果店價錢差不多,親身揀選質素更有保證。她又分享揀芒果心得,如芒果表面要「巢皮」收水,通常味道都會較甜;另外,市民亦要留意食用時間,如果打算遲食可以挑選較生的,以免芒果過熟變壞。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

精選健康知識,盡在 Healthy Life 健康男女
https://fb.com/HealthyLifeExpress/

撰文:陳樂彤