【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【兩性關係】人妻論盡另一半難頂惡習 10大惡行呢樣嘢榜上有名

發佈時間: 2019/10/09

正所謂「相處好同住難」,即使是夫妻在生活上亦難免會有磨擦。有女網民日前在網上討論區以「大家講吓另一半難頂壞習慣」為題發帖,指自己最「頂唔順」另一半「冇手尾」。此帖一出隨即引來大批人妻網民爭相留言,論盡身邊「衰佬」的各種惡習。當中不少惡習爆笑非常,不過亦值得讓各位男士引以為戒!

1. 沒有手尾,「老奉」要老婆幫手收拾或找東西

人妻語錄:

-舊垃圾喺隔離都可以當睇唔到!

-勁冇手尾(開過嘅櫃門、盒蓋唔會關上,唔用嘅燈唔熄.......),不能盡錄。

-冇手尾,製造垃圾,唔會掉,唔會執,食完嘢唔幫手執。

-用個口搵嘢,乜都問問問問問,唔會落手搵。

-明明知啲嘢放邊,都要問咗先。

 

2. 污糟邋遢

人妻語錄:

-唔沖涼!

-放工返嚟未沖涼就換睡衣,到臨瞓先去沖、但沖完又係着返嗰套污糟睡衣瞓,帶晒啲細菌上牀。

-放工返嚟食完飯就去瞓,我洗晒碗沖埋涼叫佢起身沖涼,就一定話得啦一陣沖,如果我瞓咗佢一定天光起身先沖。

-夜晚唔刷牙瞓覺,噴出來啲口氣惡臭,我10幾年背對佢瞓。

 

3. 成日打機、睇片

人妻語錄:

-成日掛住打機/睇FB。

-成日機不離手。

-一返屋企就塞住對耳,對住電腦,與世隔絕。

-少爺格,顧住打機,無論打機定睇電話都大大聲。

-一打機就老婆姓咩都唔記得!

-攬住YouTube當老婆!

 

4. 潔癖/強迫症

人妻語錄:

-喺街接觸過物件後,會用消毒紙巾抹手。

-我件處女座麻鬼煩,間中就潔癖上身,一發現張枱多嘢/啲衫亂就發晒癲鬧神鬧鬼,要全世界一齊執嘢(無論你做緊咩,畀佢煩到唔可以唔做)!

-有強迫症,例如買完外賣返嚟,個外賣袋打死結,我通常一嘢剪開個袋就食得,但我老公每次都堅持要慢慢解開佢先攞出嚟食,最慘係佢連我嗰份都唔畀我剪開佢,要等佢慢慢解開!

 

5. 「漏氣」,有「拖延症」

人妻語錄:

-講到天花龍鳳但無行動。

-做嘢慢吞吞,唔爽快。永遠食完飯小瞓1個鐘先洗碗,洗碗用一個鐘時間洗(幾樣嘢洗),早上要用1個鐘去廁所。

-食完飯就攤沙發瞓覺,叫佢起身沖涼,次次都話瞓多最後5分鐘。

 

6. 用廁所用得唔乾淨

人妻語錄:

-佢高又唔烏低刷牙,成個洗手盆周圍都係水,彈到塊鏡都係水漬。

-唔鍾意着拖鞋,沖完涼洗完腳成日唔抹乾就周圍踩有水腳印,洗完頭又唔抹乾,個頭又滴水。

-去完洗手間,唔蓋馬桶蓋,就冲水。冲涼後,唔記得閂熱水爐。

 

7. 十問九唔應

人妻語錄:

-十問九唔應,佢完全唔覺得自己係無禮貌。

-同佢講嘢遲好多拍都冇回應,一係講嘢「揞揞噚噚」,唔知講乜。

-睇親咩電視睇得勁投入,即使係瞬間看地球都好,同佢講嘢、叫佢、拍佢都唔應,要好大聲「喂!」先聽到。

 

8. 脾氣差,態度惡劣

人妻語錄:

-超寸又惡死!!!受氣受到一個點!

-少少嘢就黑面。

-少少事就大發脾氣。

-EQ低,唔畀人話得。覺得自己好叻,乜都識,成日認屎認屁。自己做到一半搞唔掂要我執手尾,仲要發晦氣冇禮貌。

 

9. 「裙腳仔」,依賴媽媽、老婆

人妻語錄:

-大少咩都唔做,食飯都要人裝埋,差在未餵。

-佢啲壞習慣……一句當屋企係住宅式酒店,我就係做Room Service嗰個。

-所有嘢係老婆我解決我做。嘥氣。

-媽咪話……媽咪話……家姐話……

 

而最後的惡習相信大家都「估佢唔到」,但人妻的「抱怨」卻十分窩心!相信只要有以下的優點,便足以彌補所有缺點:

10. 全部行為都十分「惡頂」

人妻語錄:

-他全部都是缺點,係對我和仔女好是優點,所以頂到咁耐!

 

夫妻相處之道貴乎互相包容、忍耐及坦誠,希望大家與另一半都能和平相處!

 

撰文:李凱晴