【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

女友紀念日花心思親手製禮物 男友嫌棄:送埋啲垃圾完全無用

發佈時間: 2019/07/19

如果花了心思送禮物卻被嫌棄,大家會有何感想?一名女網民日前在連登發帖,指為慶祝拍拖半周年,因此花了心思及時間親手整禮物給男友。未料,男友竟然十分嫌棄,直指是「垃圾」、「完全無用」。對於男友的反應,女網民感到十分受傷,慨嘆:「我係咪好蠢?……我都係變返做一個港女乜都唔送咪算。」

樓主男友直指禮物是「垃圾」

樓主在網上討論區「連登」以「親手整禮物比男友,佢話我送埋啲垃圾」為題發帖,指為了迎接半周年紀念,她親手製作了一個「爆炸盒」送給男友,「即係入面癡滿哂相、機關、寫晒字咁樣,諗住紀錄依半年嚟嘅回憶。」為了準備如此浩大的工程,她事前買了很多貼紙、卡紙等材料,並特地揀選相片去沖曬出來;但與男友出街拍拖時,當對方看到該些材料,竟然將之稱為「垃圾」。 至半周年紀念當晚,她將準備多時的爆炸盒送給男友,對方竟表現得相當嫌棄,

「依架同佢食緊飯,佢對自己嘅言語完全無歉意,我同佢講我用咗好多心機整,佢話我送埋啲垃圾完全無用。」

樓主:我係咪好蠢?

雖然她「嬲到食唔落飯」,但男友竟然當無事發生過,繼續開心用餐。她續指,她曾親手整卡送給男友,「佢嘅反應都係望兩眼就算,有好幾次係話隔咗成個星期先記得拆嚟睇。」最後,她傷心地詢問一眾網民:

「我係咪好蠢,仲花時間整埋啲手工嘢畀佢?依個年代仲邊有人會花時間整手工嘢畀人,仲要花心機寫滿晒字。我身邊啲朋友都唔會咁做,我都係變返做一個港女乜都唔送咪算!」

有網民替樓主感到不值

此事引來網民熱議,不少人替樓主感到不值,著她看開一點,「呢啲人完全唔會理人感受,同佢落去都唔會開心」、「唔鍾意都唔使咁樣呀」、「男仔係咁㗎啦,心思嘢點會欣賞」、「我都想有個好似樓主咁有心思嘅另一半,自己一番心意畀人話係垃圾真心hurt」、「唔鍾意都算,仲要話垃圾仲要由得你嬲,其實真係好賤,樓主快啲心淡走人好過」。

有網民質疑:明知佢唔鍾意仲送?

不過,亦有網民認為樓主是「攞苦嚟辛」,「明知佢唔鍾意,你仲送呢啲做咩。送禮物原意係要對方開心,但你係送你鐘意唔係佢鍾意嘅嘢,根本本未倒置」、「講真,收到之後咪最多開心一下,然後又收返埋喺櫃桶深深處」。

樓主:親手整禮物是因男友家庭富有

對此,樓主留言回應指出,她之所以選擇親手整禮物送給男友,是因為男友的家庭富有,其父母往往以物質滿足他,「基本上佢用嘅電子產品、手表都係名牌,根本唔需要我送。我自己係覺得既然佢物質環境咁豐富嘅時候,親手整嘅禮物唔係更可貴、更無價咩?」而最令她不開心的是並非禮物被嫌棄,而是男友從來不會花心思在她身上,

「佢只係掟幾百蚊出嚟求其食餐飯就算,佢咩都無構思過……就咁隊份禮物比我就算,個感覺好似交功課咁,好似只係用錢去買樣嘢應付我,而唔係真心為我付出。」

她曾經在忍無可忍時「喊住打篇文」給男友,未料對方竟表示「打緊機,轉頭睇」,令她倍感傷心。