【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

女傭常煮「粉紅豬肉」懷孕港媽心驚 姐姐被提點反鬧:你唔鍾意我

發佈時間: 2019/06/27

食未煮熟豬肉,身體隨時感染寄生蟲!一名正在懷孕的媽媽在網上發帖抱怨,指家中的菲傭煮出半生熟排骨,「剪開仲係粉紅色」,而今次亦已非首次發生。最令她無奈的是,當她提醒對方要將豬肉煮熟時,對方竟反而認為被她針對。

外傭姐姐經常煮「粉紅豬肉」

該名媽媽昨日在Facebook群組「外傭僱主必看新聞訊息」發帖,指自己正在懷孕,且育有年幼女兒。然而,外傭姐姐卻經常煮出「粉紅豬肉」,令她甚為煩惱,

「姐姐蒸排骨唔熟,剪開仲係粉紅色。已經唔係第一次,上兩次蒸肉餅都係咁。仲要我大緊肚,家中有幾歲細女,最近非洲豬瘟事件......講完無歉意,話我唔鍾意佢。烚菜心嘅水唔夠滾,烚一陣就撈上嚟,半生熟。」

外傭姐姐覺得被針對

「我包容佢佢唔知,一話佢,佢就覺得被針對。」她進一步留言指出,工人姐姐來自菲律賓,差兩個月便完約,「完全唔鍾意人話佢,連教佢都唔like」;即使她多次詳細教導煮食方法及時間,對方依然我行我素,「我已經講得好清楚:水滾落,大火蒸起碼20mins。我睇返cam,佢頭15mins中火,後10mins用細火,話keep warm喎。」

網民提議:畀個計時器佢

對此,不少網民紛深表同情,同時亦提議各種解決方法,「佢係博你炒佢」、「大肚婆,唔好勞氣啦」、「較計時器啦!唔係人人煮嘢叻!」、「畀個計時器佢,再畀個蒸煮烚嘅需時嘅菜單佢」。另有網民認為,樓主可以嘗試改善與工人姐姐的關係,「只能夠其他嘢夾硬好似小朋友咁讚吓佢,等佢知道你是對事不是對人。」

感染寄生蟲嚴重可致命

據世界衞生組織資料指,囊蟲病(或稱絛蟲病)可由進食未經煮熟且受感染的豬肉、接觸患病者糞便或飲用帶絛蟲卵的污水感染。絛蟲的幼蟲會在肌肉、皮膚、眼睛和中樞神經系統內發育,繼而入侵包括腦部在內的其他器官,造成劇烈頭痛、失明,抽搐、癲癇發作,並且有致命風險。

腸胃肝臟科專科醫生李達榮早前接受《晴報》訪問時指出,絛蟲在人體內的潛伏期相當長,且症狀並不明顯,可能在感染數周至數月後,才出現腹痛肚瀉、體重驟降等病徵,病人本身不易察覺。為防感染絛蟲,李醫生建議大家多注重飲食衞生,尤其是豬肉必需確保完全煮熟方可進食。

香港食物安全中心亦提供3大貼士,幫大家遠離寄生蟲威脅:

- 豬肉中心部分必需以攝氏75度或以上持續烹煮至少15秒

- 如豬肉在烹調後仍有粉紅色肉汁流出,又或者中心部分呈紅色即代表未完全熟透

- 享用火鍋時應使用兩套筷子餐具,分別用來處理生熟食物,亦要避免將過多食物放在枱上以防交叉污染