【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

真係買到樓?省旅費27年50歲可儲230萬 港男大呻:首期都俾唔起

發佈時間: 2019/04/30

現今樓價持續高企,不少年輕人望洋興嘆。有男網民日前在網上討論區「連登」發帖,指年輕人如果自23歲起放棄去旅行,每年儲起4萬元旅費作保守投資,27年後50歲時便可獲230萬元。雖然帖文看似是在呼籲年輕人少去旅行多儲錢,但樓主卻在文末來個「反高潮」:「50歲先得230萬,首期都俾唔起,年年去5次旅行使X晒佢算!」

貧窮皆因大使

樓主以「時下嘅年青人去咁多旅行,根本就係重覆上一代貧窮嘅基因」為題發帖,指上一代人貧窮的原因是「大使」所致;而時下不少年輕人,亦在重蹈上一代的覆轍,「每年去4至5次旅行,單單去次日本,所有嘢全包連手信,使費已經要1萬蚊。保守計,你每年起碼花咗4皮嘢係旅行方面,已經未計你平時其他不必要既使費,e.g. 買貴衫、tailor made 西裝、人工製皮帶、皮鞋、睇黃子華talk show、買新note book / pc、課金玩手遊、追新iPhone......etc。」

{{hket:inline-image name="money300420193.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

樓主:首期都俾唔起!

同時,他又貼出一張圖表,表示:「有冇諗過你省左呢筆洗費會點?保守咁計,當你ugrad(大學畢業)後23歲,每年省4萬旅行使費,拎個本去做保守投資,目標5厘,50歲生日就有230萬出現喺你戶口!」然而,他最後卻來個「反高潮」:「我X你XX咩!50歲先得230萬,首期都俾唔起,年年去5次旅行使X晒佢算!」

{{hket:inline-image name="money300420191.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

網民寧願窮遊都唔買樓

對此,不少網民認同樓主之言,「27年後230萬唔知買唔買到10呎」、「我寧願窮遊世界,都唔想儲錢買一間價錢完全唔合理嘅幾百呎垃圾」、「廿幾年後200萬都唔知買到啲乜」、「買乜X樓,開開心心使,見識下世面好過」、「就算唔去旅行都唔會買,而家幾百萬買個格仔」。

有網民勸要儲錢應急

另有網民諷刺地稱:「有咩所謂?只要唔生仔,到老左咪排老人公屋,咬老綜,睇公立囉!」、「如果你唔係特別有錢,呢個年代,識玩嘅一定係結婚都唔擺酒,唔生仔、唔買樓、唔買車,喺香港唔好高消費,將以往傳統啲人覺得人生一定要做咗先覺得圓滿嘅事,你全部同我唔好做,你就可以活出自己嘅人生,甚至你有閒錢一年去幾次旅行甚至移民!」、「香港人平均而家120歲命,50歲都係啱啱開始踏入社會無耐,儲到成2百幾萬仲想點啊!」但亦有網民勸大家不要過分偏激,切勿完全不儲錢,「儲返少少應急咁要嘅」。