【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

齋飲神奇油排毒11日 鍾麗緹聲稱醫好糖尿病

發佈時間: 2019/01/29

最近鍾麗緹帶埋爸爸成家人暢遊蘇梅,仲喺微博大晒靚相,以行動證明48歲依然寶刀未老,堪稱娛樂圈美魔女!本來去旅行係開心事,但鍾麗緹嘅留言就惹嚟唔少是非,原來佢哋今次一家係去蘇梅島接受排毒療程,鍾麗緹更大讚療效神奇:「這十一天裡我們只喝了油,身體裡很多毒素都排出來了,感覺很輕鬆很舒服。身體裡很多的疾病,像是糖尿病,高血壓,肝硬化等等,都可以通過這個療程排出來!」又呼籲大家去蘇梅島排毒,令身體更加健康。

鍾麗緹嘅言論一出,即時惹嚟唔少網民質疑:「這是甚麼傳銷排毒?被洗腦了嗎?」、「11天只喝油,不吃飯,太危險了吧」、「能醫好糖尿病高血壓,真的如此神奇」不過亦有網民力撐鍾麗緹只係想分享好嘢,並無不妥,真係信不信由你呀!

{{hket:inline-image name="hf.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鍾麗緹微博