【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

重要角色慘遭毒手 湯鎮業:我殺咗佢

發佈時間: 2019/01/29

TVB新劇《荷里活有個大老千》播出以來迴響不俗,當中女主角王子涵與文凱玲更成功彈起,不過講到最搶鏡的始終離不開兩大好戲之人鄭則士與湯鎮業莫屬,兩人一正一邪,每次交手都火花不絕。

當中飾演華探長的湯鎮業更可謂奸到出汁,近日他接受內地傳媒訪問,驚爆呢位華探長「文雄」將會走火入魔,事關當初他以鄭則士性命作威脅,逼張慧儀移情別戀成為其姨太太,但嚟緊佢竟發現張慧儀與鄭則士仍有聯絡,令他怒不可遏:「我唔止下令追殺龍四(鄭則士角色),我咁愛百合(張慧儀角色),但佢竟然出賣我,紅杏出牆,於是我殺咗佢,的確係比較冷血,但都係因為因愛成恨。」

{{hket:inline-image name="HT.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

TVB電視截圖

笑吳業坤外表一般

而對於今次與咁多後輩合作,湯鎮業就透露鄭則仕做咗阿Sir:「如果有其他新人同場,鄭則仕會比較嚴厲,佢會教新人點去演戲。我覺得無綫呢班新人都好聽話,亦很用心,如果呢部戲喺內地拍,人哋啲演員係唔會理你,香港嘅後輩比較謙虛,同很接受前輩指導。」不過講到吳業坤原來喺TVB幾紅,湯鎮業就顯得有點驚訝:「我唔知呀,真係好紅?睇佢外表一般,哈哈!」

講到外表,從當年外貌冠絕五虎,到如今大多飾演奸角,在旁人眼中好似降呢,但湯鎮業卻樂在其中:「如果做到苗僑偉、劉德華咁,繼續當小生,一定要保持最佳狀態,比如我吃一碗麵,佢哋只能吃三分一碗,因為要keep住樣貌同狀態,講真我到呢個年紀,唔想咁辛苦。」果然係奸得有道理。