【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自嘲卸妝嚇死人 張栢芝:我唔洗男人錢

發佈時間: 2019/01/28

自張栢芝誕下第三胎小王子後,有關其生父傳聞一直未停過,一時傳係新加坡富商,一時傳係周星馳,睇到大家一霧水,而近日小王子的出世紙終於曝光,他跟栢芝姓張,叫張禮承,但父親一項係空白嘅!

雖然有關小王子的身世鬧出很多是非,不過栢芝一於少理,近日仲同星爺一齊接受內地傳媒訪問,栢芝大爆自己床頭一直擺放同星爺嘅合照,搞到星爺都忍唔住話要去佢屋企參觀吓!而栢芝又透露當年為《喜劇之王》試鏡時,星爺的爆笑表演:「一進去他好像賭神,坐在椅上只看見他的背影,他是慢動作的轉過來,我在想要不要那麼裝(扮嘢)?然後他說:『劇本看過了嗎?』我說看過了,然後他說:『劇本你完全不用管!』我心想早知你那一套,我根本沒看。」

而講到戲中經典對白「我養你」,當年令唔少女生為之神往,但原來栢芝唔buy架:「其實我自己比較獨立,不太喜歡男人花錢在我身上養我,因為我覺得要男人的錢,我花得不舒服,我寧可不要。」而當星爺大讚栢芝keep得好,仲好似18歲嗰陣,栢芝竟然話:「我還沒卸妝,卸妝嚇死你!」果然夠晒真性情呀!

{{hket:inline-image name="a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上截圖

{{hket:inline-image name="2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上截圖