【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《愛回家》葉凱茵流產險死為養家撐住 如今TVB綠葉背後竟是大老細?

發佈時間: 2019/08/23

41歲的葉凱茵接下來在新劇《街坊財爺》有演出,可惜今次戲份較少,沒有發揮空間。入行17年,葉凱茵有「TVB御用秘書」之稱,雖然演配角為主,不過網民都讚賞演技夠自然。要數最令觀眾印象深刻就是《愛.回家之開心速遞》的Mollie,惟後來被何綺雲飾演的Ma姐取代。不說不知道,其實葉凱茵曾經經歷過喪子之痛,一度懷疑患上驚恐症、中風,幸而最後靠意志力及家人支持撐下去,如今成功做到美容生意大老闆!

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

不幸流產承受喪子之痛 疑患驚恐症險中風

葉凱茵未入行前做過秘書,2002年參加香港小姐競選入行,同屆冠軍為林敏俐。早年,葉凱茵與李思捷因拍劇撻著,但有傳因有人花心及大男人性格,令葉凱茵提出分手。直至2009年,葉凱茵與圈外眼鏡商人郭家樑閃婚,誕下大仔,成為人母。在2015年,葉凱茵再度懷孕,政府、私家醫院都有檢查,本來一切順利,惟懷孕9個月時患上突發性妊娠毒血症。早年葉凱茵接受傳媒訪問時重提事件,希望大家知道疾病的嚴重性,據知當時她以為腹痛是作動要生,送院時仍很清醒狀況,怎料被告知胎死腹中,即時又驚又亂,血壓升到為180,有中風可能性,命懸一線,她說:「醫生話BB已經冇咗心跳、已經冇得救。醫生要即刻催生佢出嚟,當時自己清醒、好驚、好慌、好亂、好痛!醫生話我執番條命都好好彩。呢個病真係太恐怖,有啲人會有先兆,我就一向好健康,冇諗過咁不幸嘅事會發生喺我身上。 」

經過幾個月治療,葉凱茵在家休養多月,終於慢慢復原。面對BB夭折之痛,葉凱茵初時情緒不穩,不時哭泣,一度懷疑自己有驚恐症,幸好有大仔支持、老公又有悉心照顧,才沒有精神崩潰。如今她終於能夠積極面對人生:「喺房突然間好驚,好彩個仔好活躍成日黐住令我分散咗注意力,成日同自己講仲有個仔,唔可以冧...依家仲有乜好怕,死都幾乎試過,執番條命好好彩。」 不過葉凱茵話,因為擔心那個畫面記一世,結果沒有見細仔最後一面,成為人生遺憾,所以如今每日同BB祈禱:「同佢講對唔住,可能同佢冇緣份。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(葉凱茵instagram)

綠葉變成美容生意老闆

大難不死後,葉凱茵與朋友合資6位數字搞生意,開設網店售賣美容產品,希望個仔將來過得舒服。她表示自己主要負責宣傳,拍檔負責入貨,產品會試過才賣,面膜都試了10幾、20種,效果不好就不會入貨,目標係是多開間舖專賣潮物。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(葉凱茵instagram)

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(葉凱茵instagram)