【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

愛心女主人領養被棄貓B相伴9年 愛貓離世遂紋身冀守護一生

發佈時間: 2019/03/22

當相伴多年的寵物逝世,很多主人也會想盡方法紀念寵物,坊間有利用寵物毛髮製成的紀念品或飾物,而這次的主人Joey 為紀念相伴九年的愛貓傻B,選擇把傻B直接紋上身,希望跟牠互相守護一生。當Joey 在社交平台上公開相似度100%的紋身時,引來眾多網友紛紛求介紹,原來背後是一個險被遺棄的貓咪故事。

Joey 受訪時透露,傻B年幼時險被掉出街變浪浪,「我有位朋友屋企好多貓貓狗狗,仲要冇絕育嘅,生左BB就拎去寵物店賣,而傻B就到6個月大都賣唔出,仲成日喺屋企撩貓狗打交,加亂屙屎尿,朋友話勁唔鍾意佢,想掉佢出街!」當Joey得知狗B將被棄,沒有養過寵物的她不知哪來的決心,決意收養傻B一試,即晚就抱回家中。Joey 憶述,「佢嚟到我屋企又好乖喎,只係比較好動啫!」自那一天起,傻B就陪伴她九年,不論是傻B或是Joey生病,他們亦寸步不離地守護對方。

{{hket:inline-image name="0322Joey1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

由於Joey當時獨居,工作經常早出晚歸,擔心傻B在家太悶,希望領養多一隻貓咪陪伴,遂在牠兩歲時領養了「妹妹」,當時Joey就教導傻B要好好愛鍚妹妹,而傻B亦不負所望,「結果傻B不單止冇蝦妹妹,仲寵到妹妹變公主病!」兩隻貓咪相處融洽的日子,是Joey 最開心的時光。

{{hket:inline-image name="0322Joey2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

幸福的時光過得特別快,至2017年年尾,傻B身體開始出現問題,「當時佢第一次病發突然休克,醫生診斷後應該係腦有病變,但因年紀大唔適宜做麻醉,而且即使確診腦有事,都只能長期食藥控制」之後每個月,傻B都至少病發一次,每次也會突然休克、全身僵硬及失禁,「我每日都好驚佢會喺我唔喺屋企時離開,或者半夜突然病發離開而我又唔知」Joey 只擔心傻B的病情,從不覺牠是個負擔,但懂性的傻B卻怕自己惹來麻煩,「傻B咁多年嚟一直都會陪我瞓,但自從試過一次佢喺床病發失禁,整濕左我張床之後,佢好內疚,之後就唔再同我瞓喇......」

一直至到2018年4月,當時Joey腰椎移位,一直放病假在家休養,當時傻B寸步不離地陪伴她,但仍然堅拒上床瞓,直至9月,Joey完成手術,醫生指緊隨3個月是黃金康復期,需要多休息,不能操勞,傻B就一直相伴至11月,Joey完全康復才離開。「當時傷心到不得了,始終係第一隻貓咪離開」她指相信妹妹更傷心,因為傻B走後一個月,妹妹每晚都在客廳大叫,尋找傻B的足跡。

9年的相伴,Joey想盡辦法留住回憶,最後她選擇了一張傻B的照片,讓紋身師把傻B紋在手上,成為她的第一個紋身,「我已經同屋企人交待左,他日我離世後,必定要將我同傻B、妹妹,三個嘅骨灰混埋一齊安放,咁就真係可以永生永世都一齊!」Joey愛貓之情讓人動容,相信傻B也在彩虹橋等著和她們團聚的一刻!

{{hket:inline-image name="0322Joey3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="0322Joey4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

相片及資料來源:受訪者Joey