【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為養家錯過子女成長 阿Bob:呢個世界公平咩

發佈時間: 2019/02/12

繼之前戲稱為養家搞到要去捐精後,阿Bob林盛斌尋日又於IG吐苦水,事緣林太帶埋四個仔女去旅行,但阿Bob因為工作在身未能同行,睇見佢哋玩得咁開心,阿Bob都好妒忌:「佢哋好Happy咁去滑雪浸溫泉食拉麵,我就好Lonely咁喺屋企玩手指食杯麵!呢個世界公平咩。」

留言一出,有網民笑佢呢個世界從來都係唔公平,但亦有網民大讚佢咁先證明自己係稱職老公同老豆,不過一講到「稱職」二字,阿Bob似乎仲感觸:「我係一個唔稱職嘅老竇,始終喺我呢個近40歲嘅年紀,很多時喺工作上身不由己,我都好想喺重要日子陪小朋友,但有時未必做到。」

對於錯過了很多子女成長的時光,阿Bob更充滿遺憾:「因為工作關係,好多時屋企幾個小朋友嘅第一次乜乜乜我都去唔到、睇唔到、聽唔到,例如:大女霏霏第一次幼稚園畢業禮、入學禮、二女熹熹第一次踩單車、第一次學識溜冰,三女機機第一次學識爬、學識行,細佬JJ第一次學識轉身等等。」成日聽人講母愛偉大,阿Bob就話畀大家聽,其實父愛都不遑多讓架!

{{hket:inline-image name="RR.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林盛斌IG

{{hket:inline-image name="d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林盛斌IG