【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

親揭唔生之謎 鄭秀文:自問做不來

發佈時間: 2019/02/08

最近娛樂圈喜事重重,陳凱琳、樂基兒與單文柔都將會輪住生豬寶寶,認真可喜可賀!不過要數到大家最想見佢榮升媽咪嘅女星,鄭秀文肯定上榜,事關佢同許志安愛足幾十年,堪稱圈中金童玉女,加上佢哋都係靚仔靚女,所生嘅星二代肯定係優質靚B,只可惜一講到造人大計,Sammi口風成日轉,一時話抱開放態度,一時又話唔會生,認真撲朔迷離。

到底生唔生?Sammi近日終於有答案,事關佢去咗父母家中拜年,成家人開心享天倫,見到年事已高嘅鄭媽媽,Sammi都顯得好感觸,仲喺IG撰文分享點滴:「我跟她說:『媽媽你真好!無條件痛錫我們』。然後媽媽以九秒九的時間說出心聲:『媽媽疼錫你們永遠也嫌不夠!疼錫一輩子也感覺不夠啊!永遠也嫌不夠』。我當時聽到感覺到非常的感動和震撼,母親對兒女的愛真不可思議地無限。」Sammi仲hashtag話#母親的角色我自問做不來#每位媽媽都是超人。咁又係嘅!好多人都話世上最偉大嘅愛就係母愛。

{{hket:inline-image name="GD.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鄭秀文IG