【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

87歲譚倩紅走出喪夫陰霾 「要好好珍惜每一天」

發佈時間: 2019/02/04

當年憑《真情》容姨一角爆紅的譚倩紅,雖然已淡出幕前十多年,但佢喺《真情》裡面嘅精湛演出,早已成為唔少人嘅集體回憶!而近日容姨罕有露面,去咗仙姐白雪仙屋企,同汪明荃、羅家英、陳寶珠等紀念任姐任劍輝106歲生忌。只見87歲嘅容姨依然老當益壯,氣息不知幾好,令大家放下心頭大石。

事關自從2015年丈夫林德強不幸離世後,容姨一度陷入人生低谷:「以前兩個人一齊行街、食飯,約朋友見面,已經習慣身邊有人陪,佢臨終前幾日,我一直喺醫院陪佢,睇住佢離開,真係好難過。」丈夫離開後,雖然女兒、女婿、孫女都很孝順,但53年夫妻情很難輕易放下,容姨消沉了一段很長時間,直至某一天她突然想通了:「佢走了剩低我一個,但日子還是要過,成日匿喺屋企難過,他在天有靈都唔開心,可能我天性比較樂觀,就這樣突然想通了。」

從此容姨開始積極面對人生,更笑言要活在當下:「我呢個年紀,仍然活動自如,鍾意去邊就去邊,要感謝上天待我不薄,所以每朝起身都會諗,我仲未離開,又係新一天,我要好好珍惜每一天。」而相信唔少人都很期待容姨能回歸TVB,再拍更多好劇給大家欣賞,可惜佢話:「唔拍啦!年紀大啦!」不過容姨就強調如果係慈善活動,佢都好樂意開金口唱粵曲做善事呀!

{{hket:inline-image name="ds.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

汪明荃IG

{{hket:inline-image name="sa.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

汪明荃IG