【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉心悠訴說單身秘密 「唔畀男人傷到自己」

發佈時間: 2019/02/01

劉心悠最近喺無綫劇集《守護神之保險調查》中擔正做女主角,演出獲得外界讚賞,更有唔少人封佢做女神,不過呢位女神竟然係異性絕緣體,入行多年嘅佢,雖然同唔少型男合作過,但絕少傳出緋聞,亦甚少提及感情事。已經37歲,但一直單身嘅佢,原來對愛情呢樣嘢睇得好化,仲話過男人唔可靠,原來一切都同佢嘅童年有關。

遭父拋棄 自嘲似垃圾

劉心悠未出世時,父母感情已出現破裂。後來雙親離婚,喺單親家庭長大嘅佢,一直同媽媽相依為命。「七、八歲時,我好掛住爸爸,但一直都冇得見佢,每次問起,屋企人就會話佢喺好遠嘅地方做嘢。直至有次,先突然同我講,爸爸其實唔係去咗做嘢,而係唔要我同媽媽。」劉心悠知道真相後,覺得自己毫無價值,連爸爸都唔要佢,同垃圾冇分別,從此變得自卑。

{{hket:inline-image name="tee.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

劉心悠微博

童年陰影 對男人有防衛心

幸而兩父女邊有隔夜仇,父親一個電話令心悠成功打開心扉:「幾年前,爸爸主動打嚟,我哋約咗出嚟,當時佢同我講咗三次對唔住!」嗰一刻心悠覺得三十幾年嚟嘅怨恨終於可以放下,所以原諒咗爸爸。「我選擇放低對佢嘅敵意,其實對我嚟講係一件好難好難嘅事,但我決定放低敵意嘅原因,可能係因為自己樂觀。」

雖然放下心結,但始終難以揮去父母離異嘅陰影,令她異性充滿戒心:「因為自己細個嗰陣已經畀爸爸傷害過,我唔可以再畀其他男人傷到自己,我對男人係有防衞心,佢哋做啲咩,我都會覺得係另有目的。」仍然單身的她更笑言愛情只是點綴,並非必需品,所以一切隨緣,唔會勉強喎!

{{hket:inline-image name="te.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

劉心悠微博