【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

60歲何家勁男神回歸 分享不老秘密

發佈時間: 2019/02/01

一提起靚仔又有型嘅展昭,相信唔少人第一時間會諗起何家勁,當年《包青天》熱潮勁到連無綫亞視都爭住播,鬧出雙胞胎風波,同時亦令何家勁嘅事業登上巔峰!可惜其後佢轉戰內地發展,更逐步淡出娛圈進軍商界,創立飲食品牌勁家莊,有指如今勁哥身家已億億聲不知幾富貴。

而最近何家勁難得返港過新年,仲同李克勤、譚詠麟等一班明星足球隊踢波,只見何家勁雖然已經60歲,但依然keep得非常之好,臉上唔止一條明顯皺紋都無,就連身形亦一樣fit爆,擁有大大隻麒麟臂,真係點睇都唔似60歲!不過勁哥似乎唔多適應香港嘅炎熱天氣,仲要著背心短褲出街,兼忍唔住於微博吐苦水:「熱成這樣!這就(是)香港過年的衣服了!!」

大談不老心得

不過講到尾,相信大家最關心都係點解勁哥可以keep得咁好,原來一切都係從飲食著手:「每朝食早餐前,我一定會空肚飲一杯全穀物,因為佢唔止飽肚,令你之後食少啲,佢啲纖維仲好勁,飲完無耐你就會去廁所,依家我嘅飲食都係以全穀物同生果為主,其他就無戒口,想食乜就食乜,不過記住晚餐就要食得清淡啲。」除了靠飲食,勁哥還有兩大年輕法寶:「最緊要係保持童心,日日都要心情愉快,另一樣就係一定要做運動。」大家學唔學到嘢先?

{{hket:inline-image name="UY.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

何家勁微博

{{hket:inline-image name="F.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

李克勤微博

{{hket:inline-image name="RW.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上圖片