【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

玉姐被逼做小販 感激汪明荃雪中送炭

發佈時間: 2019/01/31

阿姐汪明荃尋日上載與銅鑼灣玉姐的合照,並留言:「玉姐話:『我仲咁勤力,你都唔可以退!』」原來當日阿姐係專登帶埋親手整嘅蘿蔔糕為玉姐打氣,雖然一個是大明星,一個只是在銅鑼灣擺檔的小販,兩者看似風馬牛不相及,但原來兩人識於微時,阿姐更係玉姐嘅熟客仔。

現年70多歲嘅玉姐,在銅鑼灣賣絲襪五十幾年,成功養大五個仔女!當年佢由街邊小販做到進駐地舖,又兼賣潮襪,連徐濠縈、關之琳都幫襯佢,阿徐仲大讚佢有taste,可惜由於自由行威力實在太大,搶貴晒銅鑼灣一帶嘅舖租,玉姐於2012年同業主傾新租約時,業主將租金由原本八萬五一口氣加至15萬,阿姐知道後即刻幫手,玉姐感激道:「家英哥係業主契仔,因為阿姐係我熟客,家英哥就幫手傾,雖然傾到9折,但都要13萬8,你叫我點頂?」其後玉姐被逼還原基本步再做小販,不過她絕無氣餒,七年來一直自食其力永不言休,這份不屈不撓精神,絕對值得每位香港人學習。

{{hket:inline-image name="te.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

汪明荃IG