【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

王祖賢52歲生日 網民感慨歲月催人

發佈時間: 2019/01/31

今日1月31日是王祖賢52歲生日,雖然她已移居加拿大,淡出娛樂圈多年,但並沒忘記一班支持她的粉絲,不單於社交網站發放生日相,更感觸留言道:「有的時候在想我何德何能讓你們這様子愛我~所以我從來不後悔進這個圈~因為跟你們完美的相遇~阿彌陀佛」

睇見王祖賢的感謝文,唔少粉絲都好開心,紛紛祝偶像生日快樂,更有人大讚王祖賢keep得好好:「佢到依家都仲係咁清純咁靚,希望佢可以復出拍戲。」、「以52歲嚟講keep得算唔錯,個樣好自然,比其他所謂嘅美魔女整嚟整去好得多。」不過亦有網民指張相P得幾勁:「睇完張相覺得歲月催人,P到有啲怪」唔知大家又點睇呢?

{{hket:inline-image name="YT.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="AS.jpg"}}{{/hket:inline-image}}