【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

劉丹撞車唔賠錢 苦主發起網絡公審

發佈時間: 2019/01/08

 

隨住互聯網愈嚟愈發達,網民嘅威力亦愈嚟愈大,搞到好容易發生乜乜網絡公審、網絡欺凌!而最新主角竟然係《愛回家》嘅劉丹,事緣近日有聲稱是苦主的網民,開了一個名為「劉丹撞完車唔賠錢想走數」的帖文,上載劉丹在警車上的照片,並留言話:「人撞車,你撞車,自己錯叫你賠現金,私了咪算囉!又厭貴又成,你唔好夾硬cut線入來咪咩事都冇,唔使賠囉!明星大晒?馬路鋪左(咗)紅地毯畀你?準備扣5分啦!cam你保險啦!」

隨即掀起一場網絡公審,最初網民大多支持苦主,更取笑劉丹似足《愛回家》中的慳家角色:「愛回家d人真係個個做番自己」、「而家喺tvb拍得戲嘅人呀,質素都有限啦」不過其後出現另一批網民,反指所謂的苦主可能是獅子開大口:「第一日揸車?報警比保險公司跟有咩問題?唔通hi一hi花,你報10萬8萬人哋都要比你呀?」、「私了條數覺得唔啱咪報警等保險搞lor,就係明星先要報警,有個RECORD 先安心。」而且更有人炮轟所有嘢都係苦主一面之詞,劉丹根本無講過想走數。而隨住輿論大逆轉,該名苦主更被網民起底,將佢嘅生活照放上討論區展開公審,嚇到佢急急刪除IG兼潛水,可見網絡嘅威力有幾可怕!

{{hket:inline-image name="HG.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="SASA.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

討論區貼文