【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

三大美魔女罕見合體 邊個keep得最後生

發佈時間: 2019/01/08

近年娛樂圈湧現一批又一批美魔女,單睇外表,根本無可能估到佢哋幾多歲,好似近日劉嘉玲、周海媚同李若彤就喺內地碰頭,造就三大美魔女開心合照,之後佢哋仲喺社交網站share靚相,嘉玲姐話:「同時見到了兩個二十年沒見的朋友,感覺像昨天一樣,太神奇了!」咁就廿年,真係光陰似箭,至於李若彤就話:「女皇嘉玲姐。2019新朋友周海媚小姐」

相片一出,即時為大家帶來無盡那些年集體回憶,事關佢哋三位都係8、90年代最具代表性嘅女神,有唔少網民仲話單睇外表,好難分得出邊個後生啲,不過實際數字就話畀大家聽,劉嘉玲53歲,周海媚細啲啲52歲,至於李若彤由於從來無公開年齡秘密,所以大家只能估估吓,有報道話佢得45歲,亦有報道指佢其實已經51歲。不過就有網民指李若彤個髮型,加上佢一身毛毛衣著,感覺有啲似「夜總會女郎」喎,你哋又覺得似唔似?

女神不老秘密

相信大家都好好奇,點解佢哋好似食咗防腐劑,究竟佢哋有何不老秘密?

劉嘉玲

嘉玲姐話女人唔補好易老,不過佢嘅進補方式並非食山珍海味,只係飲番茄豬肝湯,事關佢話豬肝有清血排毒效果,所以經常以煲湯作為主要護膚美容餐,咁當然亦要配合充足睡眠與無時無刻補充充足水分,三者缺一不可。

周海媚

大家有無聽過「肌斷食」?呢個理論係由日本護膚專家宇津木龍一提出,顧名思義係停止使用護膚產品,皆因佢認為肌膚本身有自我修復能力。而海味嘅凍齡秘訣就係肌斷食,所以佢平時洗面後只會搽一點爽膚水就瞓,幾乎完全純天然。至於飲食方面,海味已經戒吃牛肉30年。

李若彤

同樣係肌斷食派嘅李若彤,護膚心得同樣簡單:「好多人問我保養心得,我嘅答案係飲白開水,啲人聽到之後都會好驚訝,但我20年嚟真係無飲其他嘢,朝朝都只係飲水。」除此之外,李若彤話要keep靚樣,運動當然少不了。

{{hket:inline-image name="d.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="rew.jpg"}}{{/hket:inline-image}}