【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

45歲吳綺莉性感掘金 養起卓林全家

發佈時間: 2018/12/27

 

成日聽人講養兒一百歲,長憂九十九,呢番話對吳綺莉來說,絕對百般滋味在心頭!事關佢嘅寶貝女吳卓林真係多災多難,呢頭同Andi結婚兼開工作室,揚言自力更生,點知轉頭就爆出佢哋全副身家得返20蚊,欠落賓館房租錢,要靠吳綺莉埋單找數,接佢哋返屋企住。不過最離奇嘅係,明明只得廿蚊雞嘅卓林,話咁快又可以搵新地方築愛巢,即係講到尾又係靠吳綺莉。

一個人搵三個人使,身為單親媽咪嘅吳綺莉變相要養起兩頭家,壓力可想而知,難怪佢都要豁出去做醫學美容代言人,最近仲趁聖誕佳節喺微博大晒性感相,只見吳綺莉中門大開兼大騷美腿,45歲嘅佢依然keep得好fit,睇嚟圈中又多一位美魔女,佢仲留言話:「謝謝Sandy NuMe不停的提醒,女人要對自己好一點,任何時候都不要忘了活得漂亮。」到底NuMe係乜水?咪就係佢代言嘅醫學美容囉,係就係有啲hard sell,但無計啦,單親媽咪唔易做呀!

雖然卓林畀自己好多麻煩,但吳綺莉就表明絕對唔會唔理囡囡,仲強調:「我最大的工作是要令我女兒感受良好,其他的都不是一件事。」母愛果然係最偉大!

{{hket:inline-image name="dda.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="ui.jpg"}}{{/hket:inline-image}}