【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

成龍出碟鼓勵祖名振作 網民鬧爆:你個女呢

發佈時間: 2018/12/12

{{hket:inline-image name="gr.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

繼推出英文版自傳後,成龍最近又有驚人搞作,就係推出新專輯《我還是成龍》,大哥仲標榜呢集碟係佢唯一有份全程參與嘅音樂作品,大家係咪好期待先?而為咗滿足粉絲想親近大哥嘅心願,成龍仲搞咗個活動,請粉絲分享溫暖故事,頭三名可以參加大哥新碟發布會,喺現場聽大哥唱live。

新歌送給至親 獨欠卓林

本來出新碟係開心事,弊在就竟然惹嚟網民炮轟,事關大哥聲稱每首歌都係佢自己嘅故事,每首歌都係唱給身邊人聽,當中《別放棄》就係送畀兒子房祖名,皆因佢自從涉毒被捕後,幕前生涯從此玩完,雖然佢自稱轉戰幕後,希望做導演,但至今都未有作品面世,反而成日被傳媒影到四圍蒲,難怪大哥都要憑歌寄意整首《別放棄》畀祖名!但其實佢個女吳卓林近年同樣多災多難,唔止多次傳出財困,更搞到要公開尋父,弊在大哥依然當睇佢唔到,搞到大批網民又再發火:「連手足兄弟都有歌聽,但你個女呢?你點做人老竇」、「見成龍唱歌,令我諗起忌安。」

其實又難怪大家咁嬲嘅,事關大哥今次隻新碟真係送晒畀至親,就連舊愛鄧麗君同一班兄弟都有份,有請大哥親自簡介以下幾首新歌!

兄弟情《青春故事》──「一班兄弟同我生死與共,為我遮風擋雨,之前成家班40周年,我播呢首歌畀大家聽,百幾人都聽到喊。」

逝去的人《物是人非》──「有好多我曾經愛過、已經走咗,或者呢世都再見唔到嘅人,當中包括鄧麗君,當然亦包括以前關懷過、幫過我嘅長輩」

送給老婆《謝謝一輩子》──「呢首歌我有份填詞,因為想講一啲以前從來無講過嘅說話,畀我生命中最重要嘅人聽。」

孝順之情《愛情老了》──「中國人不太願意表達愛,尤其好似我父母個代嘅長輩,佢哋唔會將愛掛喺嘴邊,但其實我知道佢哋嘅愛有幾深。」

{{hket:inline-image name="dasd.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

成龍微博