【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「有樓有高潮」Seasun賣肉上車 買筲箕灣三百呎蝸居

發佈時間: 2018/11/12

{{hket:inline-image name="dadwd.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

於TVB節目《有樓萬事足》一句「有樓有高潮」轟動全城、被譽為港女典範的鄧思宸(Seasun),終於有高潮喇!事關原來她於去年以600萬買入筲箕灣柏匯低層300呎單位,成功上車,年僅23歲的Seasun更趁機同大家分享置業經:「妳投資一樣嘢,一定會犧牲另一樣嘢,所以要下很大決心。」Seasun講緊嘅犧牲,可能就係要全裸豁出去接拍三級片《有罪》,套戲改編自同樣轟動全城的台灣李宗瑞性侵案,Seasun於戲中不乏大膽場面。計計數,600萬樓,如果畀三成首期,咪要成180萬,拍三級片真係咁好賺?Seasun話:「我簽咗保密協議,唔方便透露,今次買樓係全靠自己積蓄同家人幫手。」

向港男說不

Seasun家陣唔止係電影女主角,仲做埋業主,咁咪唔使另一半有樓,都應該有高潮喎?不過佢就表明唔會揀港男:「因為我鍾意文化衝擊,希望透過另一半融入唔同文化,況且港男好鍾意玩曖昧,相反內地男人同妳發生咗關係,就會認定妳做女人。」咁即係內地男人好過香港男人?港男們點睇先?