【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

絕世好老爺|陪患腸癌老爺做手術 老爺一個原因承諾送樓 好新抱:感謝老爺當我係女兒

發佈時間: 2020/12/06

老爺奶奶與新抱之間,也可以相處得好好。一名港媽在網上發帖,指自己早前陪同患上腸癌的老爺入院做手術時,對方突然感觸地道出「遺言」,表示欲將名下村屋贈予她及兩名孫仔、孫女。港媽聽後十分感動,並公開感激老爺一直以來將她當作女兒般看待。

「我哋關係都唔錯,但今次我真係好感動。」該名港媽早前在網上討論區親子王國以「好感謝我老爺當我係女咁」為題發帖,表示老爺一直待她很好,彼此相處猶如朋友;老爺自確診腸癌後需要不停覆診,「入院全部都係我打理,但我覺得好開心可以幫到佢。」

好奶奶幫湊孫包辦家務,新抱無盡感激數5大優點:她是我們最強的後盾,詳情即睇:【下一頁

直至早前老爺入院做手術,而手術前剛好只得女事主一人陪伴在側;當時,老爺忽然猶如「講遺囑」般,感觸地表達心聲。事主表示,老爺是圍村人,有一棟樓高3層的村屋,

「佢話:而家你同我仔感情好我好高興,但將來嘅嘢冇人知,男人變心就完全唔理家庭,所以萬一我有咩事,我將自己棟幢村屋一層畀你,另兩層畀你仔女(我有一仔一女)。咁你哋起碼有瓦遮頭先。」

事主聽後忍不住淚灑當場,心中既感動又感激。她表示夫家雖然是圍村人,但仍十分尊重女性,

「好感恩我老公一家都好好……咁好嘅一個人,希望我老爺身體健康,盡快痊癒。」

此事引來網民熱議,不少人均留言大呼感動,「聽到我都感動到鼻酸,難得圍村人咁尊重女人,仲要係新抱」、「你老爺真的好好!祝你老爺早日康復」、「咁係因為你都係個好好媳婦」、「單方付出唔難,但相方都有付出就好難」、「好的老爺真的不多,珍惜」。

奶奶當新抱家賊雞蛋紙巾畫記號,無孫抱逼離婚暖男丈夫一招護妻,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴