【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【與高麗虹結婚25年】洪金寶患糖尿用816斷食法減磅 「我老婆好煩但冇咗佢唔得」

發佈時間: 2020/11/16

68歲的洪金寶近日接受鄭丹瑞的《健康‧旦》YouTube平台訪問,一連兩集大談自己肥胖身型和健康情況,大哥表示自己小時候很瘦,不過有一次荔園的演出時不慎扭傷腳,之後要休養3個月,期間不用練功只是進食,所以變成「肥仔」,不過肥胖沒有影響他的靈活身手。他說:「我自細好瘦,14歲先開始肥,但我9歲開始練功,練咗5年功夫,聚集咗精銳同精神喺身,內功已經練成。」

【近年屢傳身體差激瘦】洪金寶現身手腳靈活「起雙飛」68歲繼續做到身體退化才退休下一頁

{{hket:inline-image name="hung4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶接受《健康‧旦》訪問。(圖片:《健康‧旦》YouTube截圖)

{{hket:inline-image name="hung1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶為健康,乖乖跟兒子和老婆的方法減肥。(圖片:《健康‧旦》YouTube截圖)

洪金寶表示人長大了的確多病痛,雖然自己覺得由細到大都是肥胖,不太相信跟身形有關,但由於太太高麗虹和兒子們洪天明、天祥和天照等擔心,不得不跟隨他們的方法去減肥。洪金寶說:「我從來冇試過減肥,老婆同仔緊張多過我,佢哋知道我應該點去食嘢,起初二仔天祥對健康、運動同食物好有研究,佢叫我戒食澱粉質,佢會整嘢畀我食。食6個月之後,老婆叫我試『8‧16』斷食法。」即是坊間「16‧8」斷食法,每天16小時斷食,一日三餐都在8小時內完成。洪金寶笑言開始了約一年半的時間,最討厭住酒店,看著早餐自助餐都不能夠享用,而開工的話都未知如何解決。由於疫情的關係,洪金寶每日根據他們的指示去街市買餸,成為他平時的最大樂趣同娛樂。對於被拍到坐輪椅出入,洪金寶說:「我膝頭痛,我唔想行啫,所以去街市都坐輪椅,行得好快呀我!」

【譚詠麟話好味】68歲洪金寶激瘦白髮近照曝光 精神奕奕為老友下廚下一頁

{{hket:inline-image name="15802228_359691644404615_110638842876264448_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶指二仔(上排左一)為他安排飲食餐單。(圖片:洪天祥IG)

{{hket:inline-image name="hung2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶口硬未肯承認身體因此而變得健康。(圖片:《健康‧旦》YouTube截圖)

{{hket:inline-image name="hung3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《健康‧旦》YouTube截圖)

{{hket:inline-image name="006UqhROgy1g46w9pfdzzj30i30o2dkg_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

他表示坐電動輪椅是因為膝頭痛。(圖片:微博圖片)

洪金寶不幸患上糖尿病,此後老婆安排每日食不同的維他命,督促他健康飲食,她說:「我覺得我老婆好煩,但可能冇佢就冇咁健康,人會忟憎呀嘛,不過我冇講出口。佢真係好煩,可能對我好,我好少同佢講多謝,但心入面好感恩,佢成日叫我要講出口,我多謝佢,我內心好多謝佢,不過最好放鬆少少畀我食多少少嘢就好啦!」

高麗虹是洪金寶第二任妻子,兩人1995年結婚,至今25周年,早前兩公婆經常出雙入對亮相活動,近年洪金寶身體欠佳,高麗虹都會為對方安排好適合的健康飲食,打理一切,在訪問中高麗虹都有在鏡頭以外,在對談之間都顯得出高麗虹對洪金寶健康的肉緊。

{{hket:inline-image name="800_fb8e8550769f5189136dad29e255e889.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶跟高麗虹結婚25周年。(圖片:東星娛樂)

責任編輯:楊安莉