【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【最強後盾】疫情下公司無生意 打工仔憂被解僱崩潰大喊 獲慈母一番話開解重新振作

發佈時間: 2020/08/11

受新冠肺炎疫情影響,不少公司或因業績不理想需要裁員。一位「打工仔」指公司因疫情生意愈來愈差,自己每日被上司訓話、面臨失業危機,壓力「爆煲」下終在家中崩潰痛哭,母親得悉後耐心開導,令事主釋懷,再次充滿動力堅持下去。

網民「為生活打拚嘅小薯」上周五(7日)以「家人嘅支持好重要」為題,向Facebook專頁「奴工處」投稿,表示其公司最近受疫情影響,生意一落千丈,自己幾乎每天被上司責罵,甚至因擔心被公司裁員而壓力「爆煲」,形容:

「大壓力到對住部電話冇啦啦喊咗出嚟。」

母親見狀立即追問何事,事主亦一五一十道出自己的困惱。出乎事主意料的是,母親不但未有說教或指罵,反而安慰事主:

「寧吃開眉粥,不吃愁眉飯。市道差搵工難媽咪明嘅,但媽咪唔想你因為份工而做壞個身體,你唔使擔心屋企,份工做得唔開心就轉咗佢啦,媽咪支持你!」

事主聽畢母親一番開解說話,形容自己馬上「放鬆咗」,更充滿動力繼續工作,揚言:

「決定再堅持一陣先再放棄!」

不少網民看到帖文後,均讚揚事主母親通情達理,亦留言為事主打氣,「有家人做背後嘅盾真係好重要」、「精神健康都係健康嘅一種」、「好媽媽,朋友,你要加油」、「伯母好有智慧,如果為咗份工持續地影響到情緒,其實真係蝕多過賺,記得唔好死頂啊」。

另有網民分享自己的經歷,「我都試過返一份工做到凌晨3、4點,第二日10點繼續開工,我媽咪見到咁,同我講屋企唔係等你舊(嚿)錢開飯,主動叫我辭職」、「你屋企人真好,我冇工返後2個月,我媽已不斷叫我搵工或搵嘢學,之後我學美甲,學咗一堂我媽就話好搵唔搵,搵埋啲無謂嘢去學,正正經經搵份工做好過」。

 

文章獲Facebook專頁「奴工處」授權刊登。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀