【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【人生憾事】龔嘉欣尾指斷筋無法繼續學鋼琴 譚嘉儀遺憾哈比身高未能圓夢做...

發佈時間: 2020/08/07

大抵每個人人生中總有憾事,事件發生後不能重來,但卻可以引以為鑑。而《晴報》訪問了吳業坤(坤哥)、譚嘉儀及龔嘉欣,三人都分享了自己因錯過而後悔的事情,提起往事時,坤哥同龔嘉欣仍覺得後悔。

相關新聞:【藝人尷尬往事】薛家燕星馬登台忘打底全場嘩然 吳卓羲唱歌唔記得拉褲鏈超尷尬

龔嘉欣因尾指斷筋無法繼續學鋼琴

龔嘉欣在小時候曾學過鋼琴,不過上了一堂就放棄。現在一件樂器都不曉彈奏的她,回想仍覺得後悔:「一直覺得識得彈奏樂器係一件好優雅嘅事,如果可以時光倒流,我一定會好好去學。」而長大後的她就因尾指筋斷了而不能完成這夢想:「試過幾次拍劇,監製原本打算安排我彈鋼琴,但因為尾指筋斷咗,我唔可以彈琴,其實好後悔細個唔去學,依家都想學一啲嘢增值自己。」

{{hket:inline-image name="3.png"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

另外,龔嘉欣亦指自己曾因沒有收留街上被遺棄的小動物而感後悔。她說:「前幾年我同姚子羚一齊住,喺附近一條村有幾隻流浪貓,係由我哋一班村民一齊養,突然有一日發現唔見咗其中一隻叫『小花』嘅貓,於是同子羚四圍搵,甚至搵到去山頭,足足搵咗一個禮拜,仲貼埋街招,所以好後悔當初無接佢走,呢隻貓好嗲,次次經過佢都會送到我去鐵閘先走,真係好乖。」

譚嘉儀遺憾因身高未能做空姐

譚嘉儀身形嬌小玲瓏,原來她一直以來都因自己的身高,未能當上空姐而感到遺憾。她說:「細個嘅時候我一直都夢想長大之後可以做空姐,無奈因為身高唔合乎標準而放棄咗,本身真係好鍾意周遊列國,每次坐飛機,空姐喺身邊行過,我都用好仰慕嘅眼神去望住佢哋。」

{{hket:inline-image name="2.png"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

譚嘉儀又指雖然如此,但都從來無埋怨過父母:「不過我從來無埋怨過父母生得我咁矮小,因為後來覺得細細粒都有好處。以前喺外國讀書,身邊啲同學、朋友個個都生得高大,生得細細粒嘅我反而得到大家嘅呵護,佢哋成日我覺得我好cute,就算依家我都覺得唔夠高大原來都有好處,就係唔怕撞到個頭,不過做咗藝員之後,都希望可以喺拍劇嘅時候嘗試做空姐嘅滋味,始終拍劇都可以不受高度限制,哈哈!」

相關新聞:【被指撞樣陳秀珠】31歲譚嘉儀曬素顏照獲網民正評 網民讚似16歲 :你唔好再化妝

吳業坤因狗仔失救而耿耿於懷

坤哥表示事件大約發生係17、8歲,至今仍令他耿耿於懷:「事件大約發生係17、8歲,當時送女朋友返屋企,喺屋企附近發現路邊有一隻狗BB畀人放喺狗公園,雖然狗仔一直無人理會,但係佢都好乖,後來我同女朋友尋根究底之下,發現原來狗BB係畀人棄養,當時我同女朋友都好努力去搵人收養隻狗仔,因為自己住喺公屋嘅關係,唔可以養小動物。期間有個女仔好心話收養狗仔,見佢咁有心,大家就對佢好信任,當時我仲提醒個女仔一定要帶隻狗去打針,點知過幾日先知道原來佢一直無帶狗仔去打針,直到我同女朋友接走狗仔,帶佢去動物醫院,可惜因為太遲,狗仔最後都死咗。」

{{hket:inline-image name="1.png"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:東星娛樂)

坤哥指事隔多年仍然一直都很後悔,更指如果當日決心帶走牧羊狗BB,可能狗仔便不會因失救而死亡。「如果我唔理任何情況下帶隻狗仔返屋企,可能會救得返,嗰時就係因為居住嘅環境唔容許養小動物,畀人投訴係另一回事,但起碼可以救返一條生命,所以依家諗返件事我都仲係好後悔。」

 

採訪:Pauline
撰文:林惠珊
責任編輯:楊安莉