【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【車長乘客大戰】巴士遲到被乘客爆粗責罵 車長怒極大爆發:我打工㗎咋!

發佈時間: 2020/05/20

遇上巴士遲到,有乘客竟直接向車長大發脾氣?昨日(19日)網上流傳一段短片,顯示在一架滿載乘客的巴士上,一名男乘客與車長發生口角後,被車長公然大聲「教訓」。不過車長反擊背後,原來暗藏滿腔委屈,而他更獲得一眾網民力撐。

有網民在Facebook群組「柴灣人柴灣事」發放該段短片,指事發於前晚(18日)深夜11時許,一架由深水埗前往小西灣的城巴118路線巴士上,發生了一場乘客與車長「粗口大戰」。涉事男乘客疑不滿巴士遲到,上車後即以粗口「問候」車長,因而惹怒車長。

從短片顯示,事發時巴士停泊路邊,疑似剛埋站上客。片段起初,車長大聲質問乘客:「我而家問你乜X嘢事,X我老母!」乘客解釋:「等咗好X耐」,車長聽後再度大發雷霆,表示:

「等得耐關我X事!我哋全部睇時間開車!你一上車X我老母?我打工㗎咋,唔係帶個老母畀你X,你明唔明?」

涉事男乘客未知是否自知理虧,過程中未有反駁。最後為免阻礙行車,雙方約定到達藍灣半島總站後再處理此事。雖然過程中沒有其他乘客出聲,但其後有人落車時幫車長說話,自己落車時亦安撫車長:「我都唔該車長,遲到未必關你事的。」

此事引來網民熱議,雖然車長表現火爆,但不少人認為涉事乘客無理在先,紛紛留言斥責:「要求咁高坐的士!」、「唔等得,搭的士!」、「你等得耐真係關個巴士佬乜事呀?」、「有本事自己買架車請個司機,搭巴士又要問候人,不知所謂!」

另有網民表示:「有時交通情況好難講,如果真係唔滿意架巴士遲到,可以私底下記底巴士車牌、司機ID、時間、上車車站同落車車站名作出投訴或畀意見。上車就問候人,大佬,人哋都冇得罪於你,加上條路唔係得一架巴士行,香港最出名就係交通繁忙,包容吓啦!」

 

責任編輯:李凱晴