【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【「疫」境邊種網購商品最多人買?】排名第一係某樣防疫用品   第二名真係「估佢唔到」

發佈時間: 2020/04/15

全球係新冠肺炎疫情下,大部分人無法自由外出,多了好多時間「宅」在家中,除咗上網撲各類防疫產品外,亦開始網購各類商品,令網購成為少數受惠的行業之一。據美國電子商貿研究機構報告,原來「宅經濟」令唔少網購商品銷售量大增,有一樣仲出在乎意料勁升超過6倍,同場仲加映「跌得最甘」網購產品排名。

排名結果與「宅經濟」大致吻合

美國電子商貿研究機構Stackline最近發表報告,分別列出100種自疫情以來「銷量上升幅度最多」同「銷量下跌幅度最大」嘅商品排名。排名結果大致與目前「宅經濟」趨勢吻合,即一系列家居生活必需品例如即食食品、紙類製品、清潔用品等銷量有顯著升幅,但亦某幾樣有受歡迎商品令人驚喜。

{{hket:inline-image name="0415WLfeaturepage280.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

先講受歡迎商品,第一名竟然不是口罩而是即棄膠手套(報告只統計美國,可能美國人不太喜歡戴口罩),不過都是「正路」防疫用品,升幅670%。至於排第二就竟然係麵包機,銷量勁升652%,但諗深一層其實都可以理解,因為食麵包對於外國人來說,就等於中國人食飯一樣咁重要,當超市同麵包店缺貨,就索性網購麵包機自己焗包食,所以連帶麵粉(升238%)同烘焙材料(升160%)都有不俗銷量。

外國人鐘意運動,但無得出去做Gym,於是網購重量訓練器材銷量亦升超過3倍,可以在家進行鍛鍊,至於另一樣同運動有關嘅乒乓球裝備亦升89%,都屬於可以在室內進行的運動。

邊項商品跌得最甘?

{{hket:inline-image name="0415WLfeaturepage281.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

另一邊廂,受疫情影響跌得最甘商品方面,旅行/公幹必備嘅行李箱同公事包就排名首兩名,銷量雙雙下跌77%,至於其他同旅行/戶外活動有關嘅商品都跌唔少,例如數碼相機(跌64%)、鏡頭(跌47%)、女性泳衣(跌59%)同太陽眼鏡(跌43%) 。而外國家庭常備嘅露營用品同高爾夫球棒等裝備,銷量都分別下跌39%及33%。

編輯:唐婉琦

接收全方位穩健財富管理資訊,請讚好「健康財富 Wealthy Life」Facebook:https://fb.com/Wealthylifehk/