【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

女兒輪椅放家門口 疑遭頑童偷走拎去玩 大埔媽媽網上急發帖求助

發佈時間: 2020/03/12

擅取別人的東西並不應該!大埔大元邨一名媽媽指女兒的輪椅平日放在家門口,但昨晚(11日)卻疑似被一班頑劣少年偷走「攞去玩」。由於無法找到輪椅,她因而感到十分焦急,今早發帖求助,懇請街坊幫忙尋找輪椅。

{{hket:inline-image name="wheel120320201.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

該名大埔媽媽發帖求助,指女兒的輪椅被人偷走。(「Tai Po 大埔」圖片)

該名媽媽今早7時左右在Facebook群組「Tai Po 大埔」發帖,指昨晚11時半左右,

「有班小朋友攞咗我女女輪椅去玩,女女輪椅一直放係屋企門口都好地地……班小朋友平時都會係大元邨平台玩,今(昨)晚我係大元邨搵咗好耐都搵唔到女女輪椅,麻煩大家幫手留意一下!」

大批網民幫手推文,並詢問更多詳情。有網民譴責有人偷走輪椅拿來玩,但同時有網民指樓主要有證據證明「人哋真係攞咗你輪椅去玩」,而且亦可能是有人剛巧有需要,見到輪椅遂偷走去用。

樓主則指「班小朋友」年約15、16歲左右,昨晚回家時曾見到他們「玩」輪椅,「佢哋攞輪椅去玩,之後放低咗佢哋平時玩開嗰架超市車喺3樓平台」。但拿回輪椅後,她零時零分再出門倒垃圾時,輪椅便告消失。

{{hket:inline-image name="wheel120320209.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

有網民在大埔中心一條天橋上,發現疑似屬於樓主女兒的輪椅。(「Tai Po 大埔」圖片)

至今早近9時,有多名網民表示,在大埔中心巴士站上的天橋上,發現疑似屬於樓主女兒的輪椅,紛紛試圖聯絡樓主但不果,所幸終有網民指「已聯絡咗OK」。對於今次事件,有網民建議港媽以後應該更小心,「以防再有下次,一係放入屋,一係用單車鏈鎖實拎唔走,咁先唔駛(使)周圍搵!」

{{hket:inline-image name="wheel120320206.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

不少網民希望樓主可以成功找回女兒的輪椅。(「Tai Po 大埔」圖片)

 

撰文:李凱晴