【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】遊客逼爆坪洲臨走搶購廁紙 居民困擾哀求:勿搶走離島物資

發佈時間: 2020/02/25

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情持續擴散導致人心惶惶,市民除了搶口罩、消毒酒精等防疫物資,更瘋搶廁紙、罐頭、米等日用品及糧食。有市民就連在假日一家大細到離島「鬆一鬆」的時刻,也不放過搶購廁紙的機會!有坪洲居民深受困擾,遂在網上發文譴責遊客的惡行,並勸喻道:「唔搶走離島居民物資唔得嘅咩?」

坪洲手作旗袍店「前舖」的店主,周一(24日)在其Facebook專頁發文譴責遊客的惡行。店主指出,坪洲在剛過去的周日(23日)「塞滿人」,奈何小店連一張10元的明信片都沒人買過,

「香港人嚟離島玩,唔支持小店唔緊要,但可否珍惜我哋居民呢處叫家的地方?明白大家都有經濟壓力,但係,點解你哋要嚟搶走我哋嘅廁紙呢?搶到要call車去中環碼頭接你?」

店主指出,坪洲的貨物要舟車勞頓方可送達,貨運時間比市區更久、貨種也比市區少得多,「但我哋係小社區,街坊都互相尊重、互相幫忙,早前物資恐慌過後再返貨時,大家會留手畀真正有需要嘅街坊買。」然而,遊客卻毫不留情,

「香港遊客你哋嚟享受完我哋自在嘅空氣,在民居間大大聲喧嘩了一整天後,應該已卸下煩憂,帶著感恩的心輕鬆歸家啦!何苦要用搶走街坊廁紙嚟結束行程呢?」

店主續指,遊客的惡行已惹起島上居民的義憤,更有人想發起行動保護家園。對此,店主呼籲道:

「香港遊客:離島也是香港一部分,珍惜這個家,唔好搶爛它!嚟玩乖乖地細細聲玩唔得嘅咩?唔搶走離島居民物資唔得嘅咩?乖啦好心你哋!得唔得啫!」

此事引來網民熱議,不少人炮轟該些遊客十分自私,「這些遊客實在太過分,破壞環境並且沒有顧及別人」、「同上水水貨客行為無分別」、「自私自利,乜都搶,製造恐慌混亂。疫情期間大家要守互相助,唔好乜都去搶。」、「公民素養好重要!麻煩真係做返好,唔好再盲搶,擾民,同埋行山亂拋垃圾!」

 

撰文:李凱晴